AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Har lenge vært interessert i kampsport, men usikker på hvilken jeg skal velge. tenker da at det er lurest å lære seg en som gir best prestasjon i forhold til fysikken min. Jeg er 164 cm høy. har litt korte ben/armer. Er også jente, men bygger muskler ganske raskt i forhold til andre jenter. Hvilken kampsport er best egnet for meg? Anonymous poster hash: 042f8...aa4
Gjest bustyvel Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Den du synes er morsom? Prøv, så finner du ut det.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Nå tenkte jeg på en sport der jeg ville ha mest mulig fordel. Er jo i noen kampsporter det er en fordel å ha lang rekkevidde (lange armer, lange bein), og det har ikke jeg... og om noen vet om kampsporter der det ikke er en såååå stor fordel med lang rekkevidde? Anonymous poster hash: 042f8...aa4
MajorasMaske Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Har lenge vært interessert i kampsport, men usikker på hvilken jeg skal velge. tenker da at det er lurest å lære seg en som gir best prestasjon i forhold til fysikken min. Jeg er 164 cm høy. har litt korte ben/armer. Er også jente, men bygger muskler ganske raskt i forhold til andre jenter. Hvilken kampsport er best egnet for meg? Hva er du ute etter da, en funksjonell kampsport eller noe som ser "rått" ut?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Muy thai(stavet jeg det riktig? - anywho; thaiboksing) eller grappling(bakkenivå i motsetning til thaiboksing). Stor fordel om man raskt blir sterk, har god bevegelighet, liker nærkontakt, tåler å få litt "bank" og ønsker skikkelig bra treningsøkter som svir. Mange klubber tilbyr begge disse to formene, og man kan prøve seg på begge deler før man avgjør hva som passer best. Det er iallefall hva jeg ville valgt selv, gir sinnsykt bra kondis, utholdenhet og er kjempegod trening. Men det krever innsats for å henge med i svingene, og som sagt; man må tåle å få en liten trøkk her og der Anonymous poster hash: 941db...a71
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Muy thai(stavet jeg det riktig? - anywho; thaiboksing) eller grappling(bakkenivå i motsetning til thaiboksing). Stor fordel om man raskt blir sterk, har god bevegelighet, liker nærkontakt, tåler å få litt "bank" og ønsker skikkelig bra treningsøkter som svir. Mange klubber tilbyr begge disse to formene, og man kan prøve seg på begge deler før man avgjør hva som passer best. Det er iallefall hva jeg ville valgt selv, gir sinnsykt bra kondis, utholdenhet og er kjempegod trening. Men det krever innsats for å henge med i svingene, og som sagt; man må tåle å få en liten trøkk her og der Anonymous poster hash: 941db...a71 Takk for tips :-) har aldri hørt om disse før, skal sjekkes ut Anonymous poster hash: 042f8...aa4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Hva er du ute etter da, en funksjonell kampsport eller noe som ser "rått" ut? Noe som jeg kunne klart å fått overtaket i. hjelper ikke om noe ser rått ut om jeg ligger i svime etter 2 sek. Anonymous poster hash: 042f8...aa4
MajorasMaske Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Noe som jeg kunne klart å fått overtaket i. hjelper ikke om noe ser rått ut om jeg ligger i svime etter 2 sek. Ja, da er nok grappling det beste du kan begynne med. Hvis du bor i noen av norges største byer burde du lett kunne finne et MMA gym som kan lære deg. I Oslo har du feks Frontline. Finner du ikke et MMA gym så ser du etter Brasiliansk jiu jitsu, Japansk Jiu jitsu og Judo. Rangert fra best til mindre bra(men fortsatt bra).
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Takk for tips :-) har aldri hørt om disse før, skal sjekkes utAnonymous poster hash: 042f8...aa4 Kickboxing er også et alternativ, veldig gøy!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Judo Anonymous poster hash: 948ed...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå