trøll Skrevet 4. juni 2004 #81 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har en dobbermann hanne som skremmer fanden på flat mark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #82 Del Skrevet 4. juni 2004 hvor er den ifra, trøll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 4. juni 2004 #83 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har et ovnsrør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abc Skrevet 5. juni 2004 #84 Del Skrevet 5. juni 2004 Verdens skjønneste hund som er en blanding av Dalmantiner og Bischon Frisee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 5. juni 2004 #85 Del Skrevet 5. juni 2004 abc, har du muligheten til å linke til et bilde? Er så spent på hvordan den blandingen ser ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abc Skrevet 5. juni 2004 #86 Del Skrevet 5. juni 2004 Har dessverre ikke mulighet akkurat nå, men skal prøve å forklare: Moren var en Dalmatiner og faren Bichon, er visstnok en veldig sjelden blanding etter som jeg har forstått. Den er ganske lang(fra snute til hale), hvit er "bakgrunnsfargen"med sorte flekker(rundinger) og med avlang pels. Er heller ikke høy, og har de runde øynene til faren(Bichon), må også nevne at han har skjegg...(som terrier!!) Veldig veldig fint lynne, men kan være litt sta avogtil.(pga han er halvt Bichon) Han er en skikkelig kosehund!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strid utlogget Skrevet 14. juni 2004 #87 Del Skrevet 14. juni 2004 2 dobermann og en scäferhund. Bare tyskere her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. juni 2004 #88 Del Skrevet 14. juni 2004 Skal snart få hund' date=' men har ikke peiling på hvilken rase jeg skal velge :-?[/quote'] Jeg får snart en Cavalier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #89 Del Skrevet 14. juni 2004 hvor er dine dobermann ifra, da, strid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 14. juni 2004 #90 Del Skrevet 14. juni 2004 jeg har to glatthårete foxterrier......ille kose!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #91 Del Skrevet 16. juni 2004 Oppvokst med hunder, har aldri opplevd og ikke hatt hund Vi hadde fuglehunder da jeg bodde hjemme (2 golden og 1 engelsk setter) Nå har jeg selv en Alaskan Malamutt og samboer har en Golden Retriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest a Skrevet 17. juni 2004 #92 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har japanese chin, nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bompi* Skrevet 20. juni 2004 #93 Del Skrevet 20. juni 2004 Har ei 7 år gammel boxertispe som aldri blir voksen, og som er den søteste og rareste hunden som finnes. Pappa har ei Aktia Inu tispe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 20. juni 2004 #94 Del Skrevet 20. juni 2004 Før hadde vi ei nydelig jente som var blanding av groendal og rottis.. Om to uker får vi ei jente som er blanding av boardercollie og svart labrador.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. juni 2004 #95 Del Skrevet 26. juni 2004 Rottistispe som er supersøt og superdamete - en skikkelig liten lady er hun! Og selvsagt verdens beste og snilleste hund!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piarina Skrevet 26. juni 2004 #96 Del Skrevet 26. juni 2004 Irsk setter på 8 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 28. juni 2004 #97 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har en blandingshund og blandingen er som følger: Australsk Kelpie,Bordy Collie og Labrador. I mine øyne er han verdens herligste hund. Koldbruna 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 28. juni 2004 #98 Del Skrevet 28. juni 2004 Schæfer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 2. juli 2004 #99 Del Skrevet 2. juli 2004 Har desverre ingen hund akkurat nå, men har hatt Irsk Ulvehund og en blanding av Østsibirsk Laika og Elghund. Skal jeg ha hund igjen har jeg lyst på enten Irsk Ulvehund, Greyhound, Sloughi, Saluki, Borzoi eller Whippet. Men siden samboeren min ikke liker mynder er det godt mulig vi ender opp med en Boerboel istedet. 8) (som også er en av mine favorittraser) Men enn så lenge får vi klare oss med ilderne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 2. juli 2004 #100 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har ei American Stafforshire Terrier-tispe, men er begeistret for mange andre raser. Både Akita Inu, Rhodesian Ridgeback og American Bulldog står høyt oppe på lista mi over hund nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå