Gå til innhold

Emmaljunga twin nitro...noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,vi får to tette så vi har begynt å se etter søskenvogn. Er der noen som har erfaring med emmaljunga twin nitro? Det jeg er litt i tvil på er de små hjulene foran,lest at de er litt kranglete i snø...tenker og på emmaljunga twin city cross da denne har 4 like store hjul. Men så har jeg funnet en billig nitro på finn.no Håper noen kan komme med innspill :-)

Endret av Claudia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Emmaljunga Nitro City, ikke tvillingvarianten, men det ser ut som den har de samme hjulene som vår. Jeg synes vogna er kjempegod, og trillet den gjennom hele forrige vinter uten problemer. Vi bor i Oslo, så det er jo ofte ikke mengder med snø her, men det var da likevel nok av dager med mye snø i fjor, til at vogna virkelig fikk kjørt seg. Hjulene kan også låses, så man slipper at de "vikler" seg inn i snø pga sving-funksjonen.

Anonymous poster hash: 6d272...e01
Skrevet

Vi har Emmaljunga Nitro City, ikke tvillingvarianten, men det ser ut som den har de samme hjulene som vår. Jeg synes vogna er kjempegod, og trillet den gjennom hele forrige vinter uten problemer. Vi bor i Oslo, så det er jo ofte ikke mengder med snø her, men det var da likevel nok av dager med mye snø i fjor, til at vogna virkelig fikk kjørt seg. Hjulene kan også låses, så man slipper at de "vikler" seg inn i snø pga sving-funksjonen.

Anonymous poster hash: 6d272...e01

Signerer denne :) Vi har også Nitro City. Fungerer kjempefint på smågrus. Det går også an å feste hjulene slik at dem ikke vingler på feks snø eller grovere grus.

Den er en DRØM å kjøre rundt på i butikker osv. Tror ikke du vil angre på å velge en vogn med svingbare hjul. Er så tungvindt og snu vogner uten, hvetfall tvillingvogner som er så tunge.

Anonymous poster hash: 7fd71...9a3

Skrevet

Har vanlig Nitro, elsker den. Har Bumbleride Indie Twin som søskenvogn, elsker den også. Sjekk den ut!

Anonymous poster hash: ef705...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...