Gå til innhold

Stille fordi han "har det han trenger"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten min er nå inne i en hektisk arbeidsperiode, og det er sjelden jeg hører fra ham om ikke jeg spør om noe "viktig" eller sender en smådirty eller følelsesladet melding. Jobben hans innebærer mye reising, og en helg for en liten stund siden sendte jeg et "utfordrende" bilde til ham. Fiks vært god respons på dette, og det har jeg også fått på et tidligere bilde. Han legger ikke skjul på at det "inspirerer" ham til å ta en runk/ runke mens han tenker på meg.

Kan det være en grunn til at han ikke tar like ofte kontakt nå som før den hektiske arbeidsperioden begynte? Han har meg med seg, og etter en lang arbeidsdag synes han det er like greit å ta frem bildene han har av meg enn å drive "small talk" med meg via sms? Bør jeg bekymre meg for at han plutselig har mistet interessen når han jobber og reiser 24/7 og dermed ikke tar kontakt?

Anonymous poster hash: be259...678

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han bare svarer på sexsuelle ladede meldinger er det nok fordi dette er alt han vil ha i forholdet deres. Det tar ikke mer en et par minutter å skrive en ok melding hvis han føler for å ha normal kontakt med deg.

Anonymous poster hash: 56c45...dd7
  • Liker 1
Skrevet

Hvis han bare svarer på sexsuelle ladede meldinger er det nok fordi dette er alt han vil ha i forholdet deres. Det tar ikke mer en et par minutter å skrive en ok melding hvis han føler for å ha normal kontakt med deg. Anonymous poster hash: 56c45...dd7

Akkurat nå er det litt "the same shit" hva han vil med meg, så lenge han plutselig ikke mistet interessen totalt. (Og det høres vel ikke logisk ut når det siste han skrev til meg var "******, sexy :)"?)

Og joda, han svarer på hverdagslige meldinger også, og når det er roligere tider for ham, kan han også sende slike meldinger, men ikke når han er ute og farger. Og da blir det til at jeg heller ikke gjør det, fordi jeg ikke vil virke masete.

Anonymous poster hash: b21ef...5b0

Skrevet

Seriøst... Hvor desperat er du? Det er det samme hva han vil bare han ikke mister interessen totalt??

Du blir dumpet på 0,niks når han finner noen han blir forelska i. Kommer ikke det til å svi mer enn om du kutter han ut nå?

Jeg har datet flere menn som har jobbet 24/7, og de har alltid tatt seg tid til meg likevel. Minimum har vært å ringe meg hver dag når de kommer tilbake til hotellet etter en lang dag på jobb.

Jeg har heller aldri sendt utfordrende bilder til dem, før vi er i et seriøst og etablert forhold....

Menn som er verdt å samle på liker klasse. Slike menn bruker kvinner uten klasse kun til en ting.

Anonymous poster hash: 4fab4...c1a
Gjest Awzm me
Skrevet

Kan godt hende han arbeider så mye at han ikke har tid til å ta kontakt ja.

Men at han tar frem bildene istedetfor å snakke med deg høres mindre sannsynlig ut.

Skrevet

Daten min er nå inne i en hektisk arbeidsperiode, og det er sjelden jeg hører fra ham om ikke jeg spør om noe "viktig" eller sender en smådirty eller følelsesladet melding. Jobben hans innebærer mye reising, og en helg for en liten stund siden sendte jeg et "utfordrende" bilde til ham. Fiks vært god respons på dette, og det har jeg også fått på et tidligere bilde. Han legger ikke skjul på at det "inspirerer" ham til å ta en runk/ runke mens han tenker på meg.

Kan det være en grunn til at han ikke tar like ofte kontakt nå som før den hektiske arbeidsperioden begynte? Han har meg med seg, og etter en lang arbeidsdag synes han det er like greit å ta frem bildene han har av meg enn å drive "small talk" med meg via sms? Bør jeg bekymre meg for at han plutselig har mistet interessen når han jobber og reiser 24/7 og dermed ikke tar kontakt?

Anonymous poster hash: be259...678

Sender han bilder av seg? Hvis ikke, så bør du kanskje tenke over hvorfor ikke...

Jeg elsker mannen min. Når jeg har god tid, tar jeg ofte kontakt. Er jeg opptatt, så tar jeg mindre kontakt. Han vet jeg er glad i ham uansett. Opplever det samme tilbake.

Anonymous poster hash: ee6e0...263

• Liker 2
Skrevet

Kan godt hende han arbeider så mye at han ikke har tid til å ta kontakt ja.

Men at han tar frem bildene istedetfor å snakke med deg høres mindre sannsynlig ut.

Sender han bilder av seg? Hvis ikke, så bør du kanskje tenke over hvorfor ikke... Jeg elsker mannen min. Når jeg har god tid, tar jeg ofte kontakt. Er jeg opptatt, så tar jeg mindre kontakt. Han vet jeg er glad i ham uansett. Opplever det samme tilbake. Anonymous poster hash: ee6e0...263

Takk, dere var vel de som (best) skjønte hva jeg forsøkte å spørre om. Mulig jeg formulerte meg litt kronglete, men spørsmålet er vel egentlig om det er "naturlig" med mindre kontakt i en hektisk arbeidsperiode, eller om han nå holder kjeft fordi han har fått det han ville ha. Jeg har opplevd før at det også har blitt stille i en periode når han har hatt mye å gjøre, men det var i begynnelsen da vi småflørtet litt. Så lenge den siste meldingen jeg fikk var positivt ladet, så kan jeg kanskje vente med å bekymre meg litt til? I hvertfall til det roer seg litt for ham igjen?

Gjest Awzm me
Skrevet

Takk, dere var vel de som (best) skjønte hva jeg forsøkte å spørre om. Mulig jeg formulerte meg litt kronglete, men spørsmålet er vel egentlig om det er "naturlig" med mindre kontakt i en hektisk arbeidsperiode, eller om han nå holder kjeft fordi han har fått det han ville ha. Jeg har opplevd før at det også har blitt stille i en periode når han har hatt mye å gjøre, men det var i begynnelsen da vi småflørtet litt. Så lenge den siste meldingen jeg fikk var positivt ladet, så kan jeg kanskje vente med å bekymre meg litt til? I hvertfall til det roer seg litt for ham igjen?

Da skjønte jeg litt bedre. Nei, ikke bekymre deg enda, er nok bare jobben så opptar han :)

Skrevet

Hvor mange ganger skal du spørre om dette??? Er det tredje eller fjerde innlegget du har her inne om det samme?

Anonymous poster hash: 78cde...1d7
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...