TuridS Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Sorry men det ser bare ikke bra ut, i mine øyne i hvert fall.. Hva får dere til å gjøre dette? vet om ei som tegner på sine og som sier at hun gjør det fordi hun begynte å barbere bort øyebryna tidlig og derfor så har de sluttet å vokse slik de egentlig skal være så de blir seende helt rare ut. Det ser fortsatt ikke bra ut at hun tegner dem på men når man ikke har noe valg så er vel det det nest beste man kan gjøre. Bare lurer på hva som får dere til å ta vekk det naturlige og tegne på falskt. Tror ikke det er så mange som syns falskt er penere enn naturlig.. Bare min mening og mistanke. Endret 23. oktober 2013 av TuridS 18
Pearl2.0 Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Tror mange gikk i nappefella når det var poppis å ha tynne øyebryn, også ble det enten umulig eller tidkrevende å skulle gro dem ut igjen. For min egen del tok det laaaang tid før jeg syntes de ble noenlunde ok. Synes de er greie nå, kunne fortsatt hatt mer tykkelse men det er langt bedre enn det var. De vokser ikke tykt nok der jeg skulle ønske at de gjorde det. Men jeg tegner ikke da
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Syns ikke det er noe annerledes å fylle inn øyebrynene enn å fylle inn øyevippene. Jeg mistet mye hår en stund da jeg var syk, så har ikke igjen stort på øyebrynene. Klart, å tegne en stygg strek som øyebryn er jo ikke fint. Men det kan se fint ut om man fyller riktig. Anonymous poster hash: d481b...753 6
Gjest Keikolina Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Ødela mine i nappegalskap i ungdommen, prøver å la de vokse ut, men det ser så ustelt ut
TuridS Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) ja å fylle inn der man ikke får hår for å få de naturlige til å se bedre ut er det ikke noe galt med. Men det er fortsatt "viktig" å få det til å se mest mulig naturlig ut. Men det er mange som tegner på bryna sine av en eller annen merkelig grunn jeg ikke kan forstå. Også er det de som tar vekk bryna og tatoverer på. De er IKKE fint det heller. Endret 23. oktober 2013 av TuridS 1
TuridS Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2013 Ja jeg får jo vondt av dere som har gjort skade på brynene i ungdommen. Det kan kanskje være hovedgrunnen til de som gjør det.. 2
Nerine_ Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 ja å fylle inn der man ikke får hår for å få de naturlige til å se bedre ut er det ikke noe galt med. Men det er fortsatt "viktig" å få det til å se mest mulig naturlig ut. Men det er mange som tegner på bryna sine av en eller annen merkelig grunn jeg ikke kan forstå. Også er det de som tar vekk bryna og tatoverer på. De er IKKE fint det heller. Tatoverte bryn kan være kjempe fint om det er gjort på en pen måte. 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 I høst har jeg sett maaaange med gedigne påtegna øyenbryn, jentene ser jo ut som ugler. Jeg tror når man tegner på bryn hver eneste dag, så blir man litt blind på dette med størrelse og kanske tegner litt større hver dag.Anonymous poster hash: 6a5cc...6b7 12
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 I høst har jeg sett maaaange med gedigne påtegna øyenbryn, jentene ser jo ut som ugler. Jeg tror når man tegner på bryn hver eneste dag, så blir man litt blind på dette med størrelse og kanske tegner litt større hver dag.Anonymous poster hash: 6a5cc...6b7 Helt enig. Har ei jente i klassen som er så utrolig pen, men med deee feite bryna! Ødelegger jo hele ansiktet. Anonymous poster hash: 84030...105 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Nappet også mine veeeldig tynne i 14iss alderen. Herrefred, jeg angrer Jeg har endelig etter mange års (!!) sparing fått de relativt tjukk, men det ene henger mye lengre ned enn det andre :/ Anonymous poster hash: ea5bf...940 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Har ennå ikke sett noen med pene øyenbryn som er tegna eller tatoverte på, det ser bare merkelig ut. Anonymous poster hash: 0df9d...743 10
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 Ikke jeg heller...mange tror det selv da. Jobber sammen med et par med påtegna bryn. Du ser det på 10 meters avstand. 2
Ellevill Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg hadde vært konstant usikker på om jeg hadde gnidd bort halve brynet osv. Jeg synes dessuten ikke det er pent. Skjønner ikke at noen velger det frivillig,men er det som erdtstning for manglende øyebryn kan jeg forstå det. 4
Valentinia Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Nå er dette et eksempel på stygt resultat. Jenta er jo ikke så veldig lekker heller da men hvis man bare ser på øyebryna liksom! Her ser man et bedre resultat av tatoverte bryn. Men jeg syns ikke det er pent for om man går nærme så vil man jo se at det er bare skyggelagt bak de egentlige håra, og/eller tegnet hår. ps. ser nå at de har lagt på henne lengre øyevipper på det høyre bildet for å få "etter" bildet til å se enda bedre ut. Typisk fusk og fanteri.. Endret 24. oktober 2013 av Valentinia 3
Nerine_ Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 Her ser man et bedre resultat av tatoverte bryn. Men jeg syns ikke det er pent for om man går nærme så vil man jo se at det er bare skyggelagt bak de egentlige håra, og/eller tegnet hår. ps. ser nå at de har lagt på henne lengre øyevipper på det høyre bildet for å få "etter" bildet til å se enda bedre ut. Typisk fusk og fanteri.. Hvis man ser bort fra øyenvippene på siste bildet, syns jeg fortsatt helheten på høyere side var mye finere. Men jeg liker tydelige øyenbryn, og syns det har vanvittig mye å si for helheten. 3
Gjest BabyBlue Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 Grunnen til at det ser unaturlig ut er fordi de ofte napper og tegner utenfor brynsbeinet og skaper sin egen fasong som er utenfor deres naturlige ramme. Om brynsbeinet, som brynet som regel vokser langs, vises for mye mister man mye av ansiktsmimikken, og skaper et konstant uttrykk i fjeset som ikke stemmer overens med hvordan man ellers ser ut i avslappet tilstand. For høye øyenbryn gjør at man ser konstant sjokkert ut, for lave øyenbryn gjør at man ser mer morsk ut enn man egentlig gjør. Konklusjonen er: Er du født med fyldige øyenbryn, er det sikkert det som er rett for deg. Er du født med smale øyenbryn, er det sikkert det som er rett for deg. Selvsagt kan man være født med bryn som er for korte/for lange i forhold til hva som er ideelt i forhold til resten av ansiktet, og tykkelse kan man fint leke med så lenge det ikke blir for mye eller for lite. Men ikke forandre brynsfasongen helt, det blir sjelden riktig. Farge er også noe man skal være veeeldig obs på :S Det blir litt feil når hele ansiktet skriker: "YOU! Look at my eyebrows!" Vet bare om en det funker for, og det er frøken Cara Delevingne.
Dunkel Skrevet 24. oktober 2013 #17 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg synes det er fint om man får det til skikkelig. Jeg er nødt til å fylle på siden jeg ikke har så mange øyenbrynshår, men jeg passer på at jeg følger den naturlige øynebrynsformen til mitt ansikt i tillegg til at jeg ikke tegner hardt på. Men jeg er helt enig i at det er dødsstygt med de som tegner brynene sine aalt for tykke eller som tegner de i en unaturlig form til deres ansikt, eller som velger en farge som ikke står i stil til hårfargen o.l. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #18 Skrevet 24. oktober 2013 Bare en tanke: Kanskje vi ikke tegner bryn for å gjøre andre til lags? Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om at mange synes det ser heslig ut. Jeg føler meg bra med det og det er ingen rørende grunn bak til hvorfor jeg fjerner hårene og tegner på bryn. Jeg har verken hatt kreft, kolera eller dilla på spermbryn. Jeg liker å ha dem sånn, men det er vel hinsides trangsynte skrullingers forståelse. Anonymous poster hash: 0717d...eaa 9
Nerine_ Skrevet 24. oktober 2013 #19 Skrevet 24. oktober 2013 Bare en tanke: Kanskje vi ikke tegner bryn for å gjøre andre til lags? Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om at mange synes det ser heslig ut. Jeg føler meg bra med det og det er ingen rørende grunn bak til hvorfor jeg fjerner hårene og tegner på bryn. Jeg har verken hatt kreft, kolera eller dilla på spermbryn. Jeg liker å ha dem sånn, men det er vel hinsides trangsynte skrullingers forståelse. Anonymous poster hash: 0717d...eaa Jeg blir så glad når folk gjøre akkurat om det passer dem selv! Altfor mange er sykelig opptatt av hva andre måtte mene og synes, at de ikke tørr gjøre som det selv liker best. 5
Ellevill Skrevet 25. oktober 2013 #20 Skrevet 25. oktober 2013 Bare en tanke: Kanskje vi ikke tegner bryn for å gjøre andre til lags? Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om at mange synes det ser heslig ut. Jeg føler meg bra med det og det er ingen rørende grunn bak til hvorfor jeg fjerner hårene og tegner på bryn. Jeg har verken hatt kreft, kolera eller dilla på spermbryn. Jeg liker å ha dem sånn, men det er vel hinsides trangsynte skrullingers forståelse.Anonymous poster hash: 0717d...eaa Selvfølgelig skal du gjøre som du vil! :-) Men er du ikke redd for å dra det utover/ gni noe av i løpet av dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå