AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Bestilte et par sko fra Footway. Angret med en gang og sendte en mail hvor jeg ville avbestille. Har ikke fått svar. Hvis jeg skal bruke angreretten, hvordan fungerer det? Må jeg først betale for skoene, for å så få pengene tilbake? De bruker kun KLARNA så jeg fikk faktura på mail... Anonymous poster hash: edc42...bc0
Klarna Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Hei! Når man returnerer varer som er handlet via Klarna faktura er det kjempe fint at man tar kontakt med nettbutikken man har handlet hos for å angre kjøpet. Vi her på Klarna setter også veldig pris på om du tar kontakt direkte med oss, slik at vi kan flytte forfallsdato på din faktura. På den måten vil Footway.no få litt mer tid på å registrere din retur. Da du ønsker å heve kjøpet skal du ikke behøve å betale din faktura for å deretter få tilbakebetalt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på akkurat din sak og hjelpe deg med din faktura! Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Maria, Klarna kundeservice 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå