Gå til innhold

av en skala fra 1-10. hvor turnoff er ølmage

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor turnoff fra skala til 1 til 10 er ølmage, altså ca 20 kg ekstra på en mann.

Anonymous poster hash: 3b0a7...19c
Videoannonse
Annonse
Gjest winston
Skrevet

Om du snakker om en stor ball midt på over tynne bein, vil jeg si 9,5. Om kiloene en fordelt jevnt, og personen over 1,80 trenger det ikke trekke ned i det hele tatt.

• Liker 4
Skrevet

En mann kan gjerne være litt chubby uten at det plager meg noe, men ølmage synes jeg ser helt forferdelig ut! Husker jeg hadde sex med en som så ganske bra ut med klær, men når han tok av klærne!!! :overrasket: Var ikke en såå stor ølmage, men den var markert nok til å få meg til å føle at jeg ble voldtatt av en alkoholiker :kvalm:

• Liker 3
Skrevet

Om du snakker om en stor ball midt på over tynne bein, vil jeg si 9,5. Om kiloene en fordelt jevnt, og personen over 1,80 trenger det ikke trekke ned i det hele tatt.

Hvorfor over 1.80?

Anonymous poster hash: 1fedd...ea6

Skrevet

På en skala....PÅ!!!!

Uansett,om han er litt småfeit/dvask gjør det absolutt ingenting,men er det en stor ball foran så er det svært lite sexy. Ble sjekket opp av en mann med ølmage en gang. Veldig hyggelig,morsom og alt det der,men ekstremt avtennende med en stor vaskebalje foran. Det vitner om at han ikke tar vare på seg selv.

Skrevet

Hvorfor over 1.80? Anonymous poster hash: 1fedd...ea6

Har du feks sett forskjell på feks en som er 1.65 høy og veier 80kg og en som er 1.80 høy og veier 80kg?fettet på sistemevnte blir mer fordelt,men fettet på den første er bare....fett overalt.

Skrevet

Heller litt chubby enn syltynn!

Anonymous poster hash: 1fedd...ea6
  • Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

hvor turnoff fra skala til 1 til 10 er ølmage, altså ca 20 kg ekstra på en mann.

Anonymous poster hash: 3b0a7...19c

20 kilo overvekt er turn-off uansett hvor fettet sitter.

Skrevet

Menn lagrer jo fett på magen i større grad enn kvinner da. Det trenger ikke være øl.

Anonymous poster hash: 17132...a92

Skrevet

20 kg er litt i overkant.. Men litt lubne menn trenger ikke være uattraktivt. Men denne kulemagen over pipstilker som enkelte menn har en tendens til å få er virkelig turn off.

• Liker 1
Skrevet

Det er rart hvordan svar på hvor mye utseende betyr varierer etter hvordan spørsmålet blir stilt. Hvis noen spurte generelt hvor mye utseende betyr eller noen klaget på at kjæresten hadde kulemage, så ville ikke dette vært svarene.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Var ikke en såå stor ølmage, men den var markert nok til å få meg til å føle at jeg ble voldtatt av en alkoholiker :kvalm:

WTF?

Endret av Summers
  • Liker 4
Gjest Summers
Skrevet

Har du feks sett forskjell på feks en som er 1.65 høy og veier 80kg og en som er 1.80 høy og veier 80kg?fettet på sistemevnte blir mer fordelt,men fettet på den første er bare....fett overalt.

Hva menes med at man har fettet mer fordelt enn en som har fettet overalt?

• Liker 1
Skrevet

Ølmage er turnoff for meg,men kanskje mest fordi jeg synes det er superharry med menn(og kvinner) som drikker og fester mye :plystre: Og ølmage forbinder jeg med en livsstil som ikke passer meg, men skjønner såklart at det kan være andre årsaker til at noen får litt "ølmage"

Noen kilo for mye på kroppen generelt gjør derimot ikke noe så lenge han er i form til å være med å f.eks gå fjelltur,sykkeltur osv innimellom.

Når det er sagt,så tenker jeg ikke noe spesielt når jeg ser en mann med ølmage, det bare tiltrekker meg ikke.

Anonymous poster hash: 00228...d39
  • Liker 3
Skrevet

10 når vi snakker 20kg fett på magen.

Anonymous poster hash: 92428...5f4
  • Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

En liten kosemage er greit, men 20 kg overvekt er turnoff.

Skrevet

Dere sier 20 kg, men 20 kg på en stor mann er ikke mye.

• Liker 1
Skrevet

Det er for meg helt klart en 10er.

Jeg er selv ganske tynn (53 kg) ,og tanken på å bli klemt ihjel under en ølvom er ikke særlig tennende.hehe

Som nevnt over her vitner slike mager også om en livsstil som ikke passer sammen med min da jeg liker å ta vare på meg selv.

Møtte en gang en fyr på en datingside som så bra ut i ansiktet. Helfigur-bildene viste ikke kroppen hans slik den var,for de var tatt rettforfra og med yttertøy på slik at magen ikke var synlig.

Han hadde riktignok skrevet at han var noen få kilo for mye,men da han møtte opp til date med en mega kulemage a la 9 måneder på vei visste jeg at dette aldri kunne bli noe forhold.

Anonymous poster hash: c4b84...417
  • Liker 4
Skrevet

Dere sier 20 kg, men 20 kg på en stor mann er ikke mye.

20kg med fett er ganske mye, selv om du så er 2 meter høy.

Anonymous poster hash: f2a6f...7d2

• Liker 2
Skrevet

Ikke enig.

Jeg fremstod ikke som spesielt fet tidligere. Allikevel endte jeg opp med å gå ned 25 kilo bare basert på en livsstilsendring.

Anonymous poster hash: ad668...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...