Gå til innhold

UVI hos katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har erfaring med det? Jeg er ikke sikker på at pus har det, men jeg har tenkt å følge med dette døgnet. Fikk litt inntrykk av at han forsøkte å tisse to ganger i går hvor den siste det ikke kom noe. Han var også på toalettet igjen nå i dag tidlig, og det var jo veldig kort mellom.

Jeg løp etter han for å se på tisset, men jeg så ingenting spesielt. Det virket ikke som om han hadde smerter mens han tisset heller eller at han anstrengte seg. Allikevel ønsker jeg å følge nøye med. Nå skal jeg på jobb, men jeg tenker å holde han inne i dag for da ser jeg om det kommer noe mer i kattesanden.

Ser man tydelig UVI hos katter?

Anonymous poster hash: 160ff...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også legge til at vi hadde besøk av en annen katt igår som tisset i sandkassa hans (har fjernet det) - når han oppdaget dette, så løp han for å tisse (dette var de to gangene) og så gjorde han også fra seg. Så det kan også være en årsak, men det er greit å følge med for det :)

Skrevet

Lukter urinen noe særlig da?

Anonymous poster hash: 32457...6a5
Skrevet

Nei, og den ser fin ut (jeg kikket etter blod). Kan det være at han prøver å skjule den andres katt duft? Så blir han litt panisk at en tissing ikke er nok :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...