Gå til innhold

Hvor finner dere kjekke pulevenner/kosevenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja overskriften sier vel sitt. Leter etter en attraktiv mann jeg kan kose/ha sex med og ha oppegående samtaler med, men er jo så mye sært der ute :O

Er 27 år, og de fleste som kontakter meg er enten 17-18 eller over 50 (type eros chat etc). Mange er trivelige å snakke med, men ser ikke ut - og de som ser noenlunde ok ut er bare kåtinger som sender intime bilder og åpner cam for å runke. Trenger ikke noen som er ekstremt pen, men greit om de ser normale ut og ikke er veldig overvektige.. høres sikkert veldig shallow ut men må ha litt fysisk attraksjon også.

Har mange gode greie menn som venner, men ønsker ikke å lage til noe rot der eller risikere å såre noen.

Såååå hvor finner dere dem? :fnise: (venter spent på en veldig enkel fiks på dette!)

Anonymous poster hash: 2a475...528
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri prøvd eros chat eller lignende, men ser for meg at du møter flere tullinger der enn andre steder. Har du prøvd ut Sukker, Møteplassen osv, og bare vært veldig klar på hva du er ute etter? Jeg ville ikke skrevet det rett ut i profilteksten når det er så mange kjente som kan finne profilen din, men ta det tidlig i en chat.

Skrevet

Er egentlig litt skeptisk til datingsider, aldri vært på noen før ;o Vil ikke bli gjenkjent selv om jeg ikke skriver noe om at jeg kun er ute etter kos og sex da. Synes kanskje det er litt flaut å være på en datingside? Noe anonymt hadde vært perfekt. Får gjøre som han i reklamen og lage meg en lappe jeg kan gi til random folk jeg møter..

Fuckfriend?

No thanks?

:fnise:

Skrevet

Jeg har brukt cupido, siden det er mer fokus på sex der. Jeg er 34, de som kontakter meg er vanligvis fra 26-27 til rundt 50. Overraskende mange som ser veldig bra ut, men flertallet ser vanlige og greie ut. Noen få som er for gamle/overvektige, men de er vanligvis over den alderen jeg har satt, så de ignorerer jeg. Siler raskt ut de som er mest oppegående, og de jeg har truffet i real-life har også stort sett vært bra treff.

Og så må du ikke være for paranoid. Du må ha noen ok bilder og skrive litt om hva du ønsker. Bilder av ansikt kan du sende privat til de som er aktuelle, og ikke ha åpent ute på siden.

Anonymous poster hash: 9d4ae...056
  • Liker 2
Skrevet

Dem som kontakter meg.....

Ta kontakt selv kanskje?

Problem solved?

Anonymous poster hash: 51685...b94

Skrevet

Har vanligvis funnet de på byen så har det utvikla seg til pulevenn etterhvert.

Sikker på du ikke vil ha en kjæreste og ikke bare pulevenn? En pulevenn brukes til å pule hovedsaklig og ikke ha dype samtaler med. Just saying!

Anonymous poster hash: 47a22...de3

Skrevet

TS her =) Takk for alle tips!

Sikker på du ikke vil ha en kjæreste og ikke bare pulevenn? En pulevenn brukes til å pule hovedsaklig og ikke ha dype samtaler med. Just saying!

Neh ikke klar for noe forhold akkurat nå, ønsker en kompis/pulevenn.

Ta kontakt selv kanskje?
Problem solved?

Tar gjerne kontakt, men vanskelig å finne noen som er egnet, så om du har forslag til hvor setter jeg pris på det =)

Skrevet

Hvorfor ferdes du på Eros Chat egentlig?

Les hele første post, du.

Anonymous poster hash: 989a0...9c1

Skrevet

Les hele første post, du.

Anonymous poster hash: 989a0...9c1

Gjort. Spør igjen.

Skrevet

Anonymous poster hash: 47a22...de3

Det er greit å kunne snakke sammen. Vi pleier å kjøre 2-3 runder når jeg først er hos en pulevenn, og siden menn trenger en liten pause i mellom hadde det blitt litt kleint å bare sitte og stirre tomt på hverandre. Så skal man gjerne også snakke litt om seksuelle preferanser og erfaringer, og da er det greit å ha en god tone.

Skrevet (endret)

Jeg har brukt cupido, siden det er mer fokus på sex der. Jeg er 34, de som kontakter meg er vanligvis fra 26-27 til rundt 50. Overraskende mange som ser veldig bra ut, men flertallet ser vanlige og greie ut. Noen få som er for gamle/overvektige, men de er vanligvis over den alderen jeg har satt, så de ignorerer jeg. Siler raskt ut de som er mest oppegående, og de jeg har truffet i real-life har også stort sett vært bra treff.

Og så må du ikke være for paranoid. Du må ha noen ok bilder og skrive litt om hva du ønsker. Bilder av ansikt kan du sende privat til de som er aktuelle, og ikke ha åpent ute på siden.

Jeg også og det funker greit. Litt mye fake profiler, men sikkert ikke mer enn andre steder.....

Endret av Mike Waters
Skrevet

TS her :)

Gjort. Spør igjen.

Hehe var en kompis som mente jeg lett kunne finne noen der så var verdt å prøve! (Eller egentlig ikke :fnise: )

Skal på byen i morgen så får vi se hva jeg finner! Har aldri "sjekka opp" noen før da, har egentlig nesten aldri vært singel så skal bli spennende!

Hva sier dere da? Sier dere noe om at dere ikke er intr i et forhold?

Skrevet

Sier dere noe om at dere ikke er intr i et forhold?

Det kan være lurt å lufte dette om du har et ønske om å treffe de mer enn en gang :)

Skrevet

På Facebook.

Skrevet

Bekjente som ikke er gode venner.

Nettsider er helt krise.

Anonymous poster hash: 9d344...c52
Skrevet

Hvor befinner du deg hen da trådstarter??

Anonymous poster hash: 5b3fa...30e
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nettsider er helt krise.

Anonymous poster hash: 9d344...c52

Hvorfor det?

Det høres jo absolutt ut som det funker gullgodt for flere....

Skrevet

På Facebook.

Bruker nesten aldri facebook, hva tenker du på da? Sende melding til random folk?

Er litt skeptisk til nettsider da for folk ser ofte bedre ut på bilder/profiler enn i virkeligheten, så satser på at det dukker opp noe bra på byen =) Synes egentlig nett er helt ok, men har ikke lyst til å registrere meg på "dating" sider, og møte folk for så å bli skuffa.

Hvor befinner du deg hen da trådstarter??

Trøndelag :) Kunne vært verre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...