AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg er 20 år, og føler det er nå jeg kan kle meg i det som er kult osv! Men jeg kjøper kun kjedelige, basice ting.. Ser så mye kult, men aner ikke hvordan jeg skal sette det sammen!! Går som regel med jeans og en enkel genser.. har så lyst til å kle meg kulere, og ikke så kjedelig. Jeg er 167 cm høy, og bruker størrelse S/M i klær. Kler de aller fleste farger (er brunette med mørke øyne) Men går som regel ALLTID i en jeans, og en grå, hvit eller svart overdel. Er så drittlei det.. Jeg aner ikke hvilken "stil" jeg har. Syntes det er så mye som ser bra ut. Men er vel mer den typen som syntes det er kult med statementsmykker, skinnjakke, ankelboots, og syntes det er fint med freshe farger! Syntes også det er fint med blonder, lyse farger osv, men føler meg ofte dum i det, selv om jeg syntes det er fint på andre. Jeg har feks. et helt basic svart pencilskjørt fra H&M som jeg bruker til fest. Men kunne tenke meg å bruke det til hverdags også. Men så kommer saken, hva kan jeg ha til uten at det blir for pynta?? Så da ender jeg opp med det gamle og trygge som jeg alltid går med. Noen som har noen ideer? Anonymous poster hash: 96743...36c
Gjest Gaea Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Vel, jeg har nøyaktig motsatt problem, men kanskje vi må ha litt samme løsning? Om du ser noe du liker, kjøp det. Prøv å ikke tenke på at det ser rart ut på deg/ser finere ut på andre (det gjorde jeg mye før, men det er jo faktisk ikke sant). Si til deg selv; Trenger jeg egentlig enda en svart genser/vanlig jeans/slike ting? Jeg er heller den som ender opp med å kjøpe jakker, vesker og skjerf o.l. i masse farger og mønstre i stedet for den kjedelige jeansen som jeg egentlig trengte. Må si bestemt til meg selv at jeg trenger et par enkle plagg i blant for å ikke se helt gal ut. Jeg synes heller ikke at man trenger å ha en bestemt stil. Jeg legger merke til at jeg liker enkelte farger, mønstre, og type klær bedre enn andre - men det betyr ikke at det må være alt jeg har. Ser jeg en utrolig søt lyserosa kjole med blonder på så kjøper jeg den selv om jeg ikke har så mye sånt fra før av, det er jo bare fint å kunne variere litt.
Gjest Gaea Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Min lille regel (som jeg dog ikke alltid klarer å følge), er å ikke bruke for mye ''stæsj'' på en gang. Har jeg en veldig fargerik eller mønstret genser er det greit å bruke en enkel jeans eller svart bukse til - og motsatt. Har som regel vesker, sko o.l. i ganske nøytrale farger som passer til det meste. Sånn setter jeg sammen antrekk i hvert fall, det må ikke være så komplisert, det virker jo ikke noe gøy.
Gjest Nanne70 Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Du kan jo prøve med jeans i en annen farge enn svart eller blått - vinrødt/mørkerødt er ganske i vinden i år. Kombiner dette med ankelboots,skinnjakke, en av de nøytrale genserne dine og evt et kult skjerf. En blondetopp eller genser med blonde i en lys farge kan være fantastisk sammen med sorte jeans og skinnjakke. Når det gjelder pencilskjørtet, kan du prøve å kombinere med en kul collegegenser og sneakers, evt med skinnjakken også. Hvis du liker stilen, kan du jo prøve med en jeansskjorte og knehøye skinnstøvletter også.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Gode tips fra begge to! Tusen takk Anonymous poster hash: 96743...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå