AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Inspirert av Wonders sine svar i en tråd på Samlivs-forumet tenkte jeg vi kunne ha en tråd med vert/vertinne-tips. Du som liker å gjøre litt ekstra ut av ting når du inviterer gjester, hva gjør du? Invitasjoner? Mat? Dekor? Drinker? Osv. osv. Er ikke så flink på dette selv så det er alltid gøy med inspirasjon! Anonymous poster hash: 470c7...81f
Gjest Evans Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Det er jo forskjell på konfirmasjon og invitere noen venner på kaffe en lørdag. Kaffe: - Gi gjesten noe å tygge i. - God kaffe. - Noe annet å drikke. - Ryddig hus, eller skjule rotet mest mulig - Også syns jeg det er ekstra koselig med levende lys eller fyr på peisen. - Godstolen eller den beste plassen til gjesten (syns kaffeselskapet mitt så litt vel formelt ut nå....) Stoe selskaper har jeg ikke noe erfaringer med, men tror jeg ville tenkt på - bordplassering - bordkort, fine servietter ol. - Ryddig hus eller lokaler. - serveringen av maten: Nok mat, passe lengde mellom rettene, ta hensyn til allergier m.v. - Taler og underholdning må passe i forhold til serveringen, og ikke ta hele kvelden. - Gode kaker! - Organisering før og etter mat: så folk ikke blir stående å henge uten å ha noe å ha i hendene. - Gode stoler! - At det alltid er toalettpapir på do. Endret 23. oktober 2013 av Evans
Chloe- Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Det holder for meg at ting er på stell. Det verste jeg vet er å ankomme til at verten heseblesende flyr rundt handleposer, vedfyring og potetskrelling. Altså: Sett tidspunktet slik at du har god margin med forberedelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå