AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg sitter litt i den fella at jeg sminker meg helt likt hver dag, og bruker de samme produktene og metodene.. Ser veldig mye på youtube vidoer, og plukker opp tips osv, og tenker at "i morgen skal jeg prøve noe nytt". Men så blir det bare til at jeg gjør det samme som alltid. Er blitt en rutnine rett og slett. Er så frelst av youtubevidoer, at jeg sitter med veldig mye sminke fra alle mulige merker som jeg har hørt mye skryt av. Så sminke mangler jeg ikke i det hele tatt.. Men nå er det slik at jeg syntes det er vanskelig å finne ut hva som kan passe meg, som likevel er litt annerledes! Det jeg gjør 99 % av gangene er: Foundation (bruker både primer og setting spray) Eyeliner over øyet, og kun maskara på de øverste vippene. (Syntes ikke jeg kler å ha maskara eller eyeliner under øyet) pudder, blush, og lett kontur med solpudder. Fyller også inn bryna, og av og til slår jeg til med litt nøytral øyenskygge (elsker urban decay naked basic palleten min) og kansje en nude leppestift. Til fest gjør jeg litt mer ut av det og prøver nye ting, men det er hverdagssminken jeg er blitt litt lei av. Om noen gidder å lese dette, så kan jeg beskrive litt hvordan jeg ser ut. Mørkt langt hår, gyllen/olivenfarget hud, brune øyne. Jeg har ganske mange likhetstrekk meg Selena Gomez, selv om jeg ikke ligner på henne. http://img2.timeinc.net/instyle/images/2011/GalxMonth/021311-selena-gomez-400.jpg Er også mye slik som det jeg sminker meg. (borsett fra at jeg ikke bruker noe under øyet da) Har de samme fargene som henne, samtidig som jeg har lav panne og litt bollekinn. Sier ikke at vi har like trekk, men både fargene og "fasongen" er ganske lik. Jeg har kanskje en smulere mer avlangt ansikt, men ikke så mye mer. Jeg er forrsten 20 år gammel. Hadde satt stor pris på om noen hadde hatt lyst til å gi meg noen tips til farger, og nye sminkeideer jeg kan bruke. Anonymous poster hash: ea545...73b
MarianneHaa Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Hva med varme øyenskygger og bringebærrøde lepper?
Gjest BabyBlue Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Tror du med dine farger hadde blitt veldig fin med noen innslag av gull eller bronse som øyenskygge. Plomme er også veldig fint på de som har litt mørkere hudtone. Du som har brune øyne kan slippe unna med det meste, og det at du har olivenfarget hud og mørkt hår gjør at du kan slippe unna med mer intense farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå