AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg la til en jeg har rotet/roter litt med som venn på Facebook i kveld. Tror ikke han er superaktiv, men allikevel; Når bør jeg få "panikk" ? (Altså fordi han ikke godtar). Hvor ofte sjekker feks. dere Facebook? PS! Det skal sies han jobber mye, så tror ikke nødvendigvis Facebook er første-pri når han har fri..Anonymous poster hash: 19530...6ad
Obiola Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Har det gått mer enn en mnd. hadde jeg tatt det som et dårlig tegn. Selv er jeg innom facebook flere ganger om dagen og godkjenner venneforespørsler med en gang. Vet om noen som ikke er innom facebook på flere uker.
Zoega Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg vet også om noen som ikke gidder i det hele tatt også, leser facebook-oppdateringer på mail, men gidder ikke gå inn å svare. Bare å smøre seg med tålmodighet!
Gjest Awzm me Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Bare ikke tenk på det. Godtar han så gjør han det, gjør han det ikke så gjør han det ikke. Ikke gå rundt å vent på det
Ruby_Tuesday Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Tror ikke det er noe grunn til panikk. Kan hende han ikke sjekker facebooken sin så ofte.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Ikke for å avspore tråden, men hva hvis man har sendt melding, hvor lenge bør man vente før man får panikk??? Er ikke venner, så den har nok havnet i annet-mappen. Anonymous poster hash: 870e2...850
I Grosny Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg la til en jeg har rotet/roter litt med som venn på Facebook i kveld. Tror ikke han er superaktiv, men allikevel; Når bør jeg få "panikk" ? (Altså fordi han ikke godtar). Hvor ofte sjekker feks. dere Facebook? PS! Det skal sies han jobber mye, så tror ikke nødvendigvis Facebook er første-pri når han har fri..Anonymous poster hash: 19530...6ad Det kan gå to dager , eller at halvt år mellom hver gang jeg sjekker, men i det siste har jeg vært innpå fb minst ett par ganger i uka, men ikke i alle ukene.
Sapientia Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 annet mappen sjekker jeg sjelden selv. Så for å svare for megselv. Det kan gå ÅR før jeg ser den meldingen.... noe jeg oppdaget for et par mnd siden at det hadde gjort med noen meldinger der. Heldigvis ikke noen viktige.
Bjørn82 Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg la til en jeg har rotet/roter litt med som venn på Facebook i kveld. Tror ikke han er superaktiv, men allikevel; Når bør jeg få "panikk" ? (Altså fordi han ikke godtar). Hvor ofte sjekker feks. dere Facebook? PS! Det skal sies han jobber mye, så tror ikke nødvendigvis Facebook er første-pri når han har fri..Anonymous poster hash: 19530...6ad Jeg sev har mange kompiser som er på facebook i perioder. Noen sier de sjekker face kanskje bare en gang i mnd. Eller bare noen få ganger i året. Eller er aktive på face i noen perioder i året. Jeg er ikke en gang på face.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 annet mappen sjekker jeg sjelden selv. Så for å svare for megselv. Det kan gå ÅR før jeg ser den meldingen.... noe jeg oppdaget for et par mnd siden at det hadde gjort med noen meldinger der. Heldigvis ikke noen viktige. Men hvordan kan man overse den mappen, tenker jeg. Det står vanligvis annet evt other (1), noe jeg synes er rart at noen skulle oversett om de var inne på meldinger. Anonymous poster hash: 870e2...850
geene Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 Når jeg dater vil jeg helst ikke ha de jeg dater på fb. Fordi jeg vil de skal bli kjendt med den ekte meg og ikke cyber-versjonen. Og litt for å "tvinge" dem/meg til å vise interesse utenom Så jeg har avvist venneforespørsler fra folk jeg er interessert i flere ganger
Sapientia Skrevet 22. oktober 2013 #12 Skrevet 22. oktober 2013 Men hvordan kan man overse den mappen, tenker jeg. Det står vanligvis annet evt other (1), noe jeg synes er rart at noen skulle oversett om de var inne på meldinger. Anonymous poster hash: 870e2...850 Det gjør ikke det hos meg, eller gjorde i alle fall ikke sist det havnet noe der. Det står "annet" men står ikke noe tall bak om det er noe nytt i mappen. Visstnok skal FB ha endret på dette ganske nylig.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #13 Skrevet 22. oktober 2013 Det gjør ikke det hos meg, eller gjorde i alle fall ikke sist det havnet noe der. Det står "annet" men står ikke noe tall bak om det er noe nytt i mappen. Visstnok skal FB ha endret på dette ganske nylig. Står det ikke: (1)?? Det visste jeg ikke, med tanke på at det er hele 2 måneder siden jeg sendte meldingen så kanskje ikke fb hadde oppdatert da! Og han har da sikkert ikke sett den heller. Anonymous poster hash: 870e2...850
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 Flere svar please! Anonymous poster hash: 870e2...850
Alja Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 Kanskje han har en kjæreste? Så vil han ikke at du skal se at han er i et forhold, eller at dama skal se at han har addet en ny random jente?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 Skjønner ikke at du gidder å adde noen på face. Jeg gjør det aldri selv. De får ringe hvis de vil møte meg. Eventuelt kan jeg strekke meg til å svare på noen meldinger. Take a chill pill Anonymous poster hash: 52f0a...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå