Gå til innhold

Samle på twistpapir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som samler på twistpapir?

Anonymous poster hash: ce343...41c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det folk som samler på det? Herregud, folk samler på så mye rart.

Skrevet

Finnes det folk som samler på det? Herregud, folk samler på så mye rart.

Vet ikke! Derfor jeg spør. Det er jo folk som samler på alt mulig. Men samlingen blir vel fort komplett, da, det er jo bare å kjøpe en pose og presse papirene. Jeg tenker bare at det kanskje hadde vært en god unnskyldning for å kjøpe mye twist!

Skrevet

Nei, jeg viste heller ikke at det var interesse for det.

Anonymous poster hash: e687c...5f2
Skrevet

Jeg har faktisk ett twist-papir i vinduskarmen som jeg har spart på i mange år nå. Det er ikke kødd en gang, det betyr noe for meg. Mister jeg det jeg har, vil jeg erstatte det. Jeg samler forsåvidt bare på det ene, ikke alle.

Vil du bli med meg hjem å se på twist-papiret mitt?

Skrevet

Jeg har faktisk ett twist-papir i vinduskarmen som jeg har spart på i mange år nå. Det er ikke kødd en gang, det betyr noe for meg. Mister jeg det jeg har, vil jeg erstatte det. Jeg samler forsåvidt bare på det ene, ikke alle.

Tør jeg spørre hvorfor du samler på dette ene twist-papiret?

Skrevet

Er det et banantwistpapir?

Skrevet

Tør jeg spørre hvorfor du samler på dette ene twist-papiret?

Jeg registrerte meg på et forum en gang, og trengte et navn. Jeg holdt det i handa og det ble navnet mitt. Navnet har fulgt meg i årevis og ganske mange av mine venner kjenner meg kun under dette navnet. Av og til kaller også ungen meg med dette navnet. Hun skiller vel egentlig ikke på det og mitt virkelige navn, men hun vet når hun skal bruke hvilket.

Er det et banantwistpapir?

Nei, det er cocos.

Skrevet

Jeg registrerte meg på et forum en gang, og trengte et navn. Jeg holdt det i handa og det ble navnet mitt. Navnet har fulgt meg i årevis og ganske mange av mine venner kjenner meg kun under dette navnet. Av og til kaller også ungen meg med dette navnet. Hun skiller vel egentlig ikke på det og mitt virkelige navn, men hun vet når hun skal bruke hvilket.

Nei, det er cocos.

Cocos kan gå. Det er en ganske misforstått twist! Men jeg liker den :)

• Liker 1
Skrevet

Cocos kan gå. Det er en ganske misforstått twist! Men jeg liker den :)

Å endelig. Stort sett får jeg ha dem i fred........

Skrevet

Å endelig. Stort sett får jeg ha dem i fred........

Jeg er ikke en sånn en som krangler for å få cocos (jeg krangler for å få banantwisten). Men jeg spiser gjerne cocos om jeg har en pose for meg selv. Som er grunnen til at jeg kom på spørsmålet om noen samller på papir, siden jeg har spist snart en hel pose og fikk så mye papir til overs!

Skrevet

Det er for lite banantwist, helt klart. Og aprikos, alt for lite aprikos.

Skrevet

Er glad i Nougatcrisp og den med hard karamell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...