AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg var på vors i helgen og ble kjent med en veldig hyggelig gutt. Han var bestekompisen til kjæresten til venninna mi og et år yngre enn meg. Han var sjenert og stille da han kom dit og pratet ikke noe til meg før han hadde fått i seg litt drikke. Han satt seg ned ved siden av meg og lurte på hva jeg drev med til vanlig og vi pratet sammen resten av vorset. Etterhvert la han armen rundt meg og han var egentlig veldig sjarmerende hele tiden. Han la til og med merke til at jeg hadde en delfin på ringen min og en på kjedet mitt og spurte om jeg likte delfiner. Noe jeg gjør. Da vi gikk til bussen tok han tak i hånden min så vi leide hender og på bussturen til utestedet hvisket han til meg "Du er veldig søt", jeg rødmet og når han så jeg rødmet, men holdt fortsatt blikkontakten. På utestedet satt vi og pratet mer, men jeg fikk også dratt han ut på dansegulvet, selv om han ikke var så glad i å danse. Han var egentlig ganske flink til å danse og etterhvert trakk han meg mer inntil meg og. Da vi skulle hjem, forskjellige veier, så sto han å så på meg litt, smilte og kysset meg. Han la meg til på facebook dagen etter og vi har pratet hver dag siden. Vi skal møtes på lørdag for å ta en kaffe og jeg er helt betatt av han. Når vi pratet sammen i dagene etterpå merker jeg at han er en litt sjenert type, men han "åpnet" seg allikevel fort. Jeg gleder meg sånn til å se han igjen og har allerede nå begynt å planlegge hva jeg skal ha på meg. Jeg har ikke noe særlig erfaring med gutter, han var den andre gutten jeg har kysset og jeg har ikke hatt sex før. Jeg er så redd for å gjøre noe som kan ødelegge dette. Noen som har noen tips? - Jente 22 Anonymous poster hash: 6a24b...6f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå