Shalma Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Noen her inne som vet om/ kan anbefale en koselig cafe eller bar i Bergen sentrum (eventuelt opp mot nygårdshøyden) med bakgård? Har bodd her en liten stund, men ikke funnet helt det jeg leter etter :/
Chloe- Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 I skostredet er det jo flere "bakgårder", men de er jo på en måte foran da. Vet ikke om du tenkte steder der du spesifikt må igjennom caféen/baren for å komme ut? (Skal du ha et hemmelig møte? )
Shalma Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2013 takk hehe nei ingen hemmelige møter her nei. Er bare kjekt for oss røykere å kunne sitte utendørs med en varmelampe mens vi tar en kaffi
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Hanne på Høyden i Fosswinckelsgate har en nydelig bakgård. Men det er ikke lov å røyke der. Anonymous poster hash: 2873f...543
skreppamedleppa Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) . Endret 1. mai 2021 av skreppamedleppa
Shalma Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2013 Hanne på Høyden i Fosswinckelsgate har en nydelig bakgård. Men det er ikke lov å røyke der. Anonymous poster hash: 2873f...543 For min del er det intet tvil: Barbarista i øvregaten 12 Det er i alle fall for meg den perfekte kaffebar i Bergen, koselig stemning, serverer GOD kaffe i alle mulige kjente og ukjente varianter, en sjarmerende bakgård der røykere er velkommen. Gode øl sorter om du ikke er avhengig av hansa. En plass med sjel.. Dette høres ut som hva jeg leter etter ja :D tusen takk
skreppamedleppa Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Dette høres ut som hva jeg leter etter ja :D tusen takk Så bra.. Jeg travet også byen på langs og på tvers etter "min" plass da jeg var ny innflyttet så jeg forstår absolutt problemstillingen ja. Håper tipsene du har fått fører til at du finner deg et godt cafe/bar hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå