Gå til innhold

Forelska...i en kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig...så forelska jeg meg hodestups i en kjole! Var inne på Mary's Bridals sider for første gang og DER var den

Hva synes du om den?

foran

bak

nært

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Den var kjempefin! Men: Er det samme kjolen på foran og bak bildene? Kjolen på bak-bildet har da vitterlig halterneck?! Eller er det jeg som ser syner? :o

Skrevet

Kjempepen!!!!

Jeg hadde også mange "forelskelser" før jeg prøvde kjole og ble ganske overrasket over hvor mange typer kjole det var; Prinsessefasong, havfruefasong og A-fasong. Og merkelig nok så passet ikke alle de jeg hadde håpet på like bra, men når jeg fant den rette så synes jeg selvfølgelig den var penest av de alle.

Så jeg ønsker deg lykke til med prøvingen, ta deg god tid, det er utrolig mange fine kjoler der ute ;o)

Skrevet

kjolen er vakker - men bildene er ikke av samme kjolen! stoffet er jo likt, men definitivt ikke samme kjolen foran og bak bildene... :ler:

en blir jo lett litt tullete i disse bryllupstider... :wink:

Skrevet

Synes den var ganske så ordinær egentlig...

Skrevet

Kjolen er kjempeflott! :P

Nydelig mønster.

Skrevet

Jenter da, våkn opp! Det er samme kjole, men "halterneck'en" kan tas av :tunge1:

Nydelig var den :-)

Gjest Embla s
Skrevet
Jenter da, våkn opp! Det er samme kjole, men "halterneck'en" kan tas av :tunge1:  

Nydelig var den :-)

OK *våken nå* i såfall syns jeg absolutt den var finest med halterneck. Siden det er brudekjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...