Seterjenta Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Endelig...så forelska jeg meg hodestups i en kjole! Var inne på Mary's Bridals sider for første gang og DER var den Hva synes du om den? foran bak nært
Gjest Embla s Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Den var kjempefin! Men: Er det samme kjolen på foran og bak bildene? Kjolen på bak-bildet har da vitterlig halterneck?! Eller er det jeg som ser syner? :o
apriljente Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 Kjempepen!!!! Jeg hadde også mange "forelskelser" før jeg prøvde kjole og ble ganske overrasket over hvor mange typer kjole det var; Prinsessefasong, havfruefasong og A-fasong. Og merkelig nok så passet ikke alle de jeg hadde håpet på like bra, men når jeg fant den rette så synes jeg selvfølgelig den var penest av de alle. Så jeg ønsker deg lykke til med prøvingen, ta deg god tid, det er utrolig mange fine kjoler der ute ;o)
kimmi Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 kjolen er vakker - men bildene er ikke av samme kjolen! stoffet er jo likt, men definitivt ikke samme kjolen foran og bak bildene... en blir jo lett litt tullete i disse bryllupstider...
Wayah Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Jenter da, våkn opp! Det er samme kjole, men "halterneck'en" kan tas av Nydelig var den :-)
Gjest Embla s Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Jenter da, våkn opp! Det er samme kjole, men "halterneck'en" kan tas av Nydelig var den :-) OK *våken nå* i såfall syns jeg absolutt den var finest med halterneck. Siden det er brudekjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå