Gå til innhold

Erfaring med Inglot sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke jeg tar helt feil, så åpner det en Inglot butikk snart på Sørlandssenteret i Kristiansand. Tenkte og ta turen innom en dag det passer, og har lest litt om det på nettet.

Noen som har erfaring med Inglot?

Anonymous poster hash: fa83d...cff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen matte øyeskygger derfra. Storfornøyd.

Skrevet

Superfornøyd med de jeg kjøpte på Inglot i Malta!

Skrevet

Så bra :) Jeg har sett de har slike paletter man kan sette sammen selv, det ville vært helt genialt for min del, for jeg er så spesifikk på at øyeskyggene skal være matte og i nøytrale toner. :fnise:

Skrevet

Øyeskyggene deres er HELT fantastiske. Kan måle seg med MAC, Urban decay og too faced (som alle er mine favoritter). Har ganske mange øyeskyggepaletter derfra. Elsker at man kan bygge dem opp selv. Har gått beserk på Inglot butikken i London flere ganger. Neglelakkene deres er også helt OK, men man trenger en top coat, siden de flasser ganske lett. Leppestiftene var også ganske bra, men litt for uttørkende for mine lepper... Ellers har jeg prøvd ansiktspudderet deres, som er bra (men damen som jobber der anbefalte meg en som var altfor mørk for meg, så jeg var ikke akkurat strålende fornøyd!).

Dere er heldige som får Inglot i Kristiansand. Håper de kommer til Oslo og!

Gjest Dorosseru
Skrevet

Øyeskyggene deres er HELT fantastiske. Kan måle seg med MAC, Urban decay og too faced (som alle er mine favoritter). Har ganske mange øyeskyggepaletter derfra. Elsker at man kan bygge dem opp selv. Har gått beserk på Inglot butikken i London flere ganger. Neglelakkene deres er også helt OK, men man trenger en top coat, siden de flasser ganske lett. Leppestiftene var også ganske bra, men litt for uttørkende for mine lepper... Ellers har jeg prøvd ansiktspudderet deres, som er bra (men damen som jobber der anbefalte meg en som var altfor mørk for meg, så jeg var ikke akkurat strålende fornøyd!).

Dere er heldige som får Inglot i Kristiansand. Håper de kommer til Oslo og!

er ganske sikker på at jeg så Inglot på Majorstuen :) gel lineren deres er min favoritt. Den er ufattelig bra!

Skrevet

er ganske sikker på at jeg så Inglot på Majorstuen :) gel lineren deres er min favoritt. Den er ufattelig bra!

Whaaaat? Hvordan har jeg gått glipp av det?? :hakeslepp::fnise:

Hvordan er prisene her i Norge?

PS. Gel lineren er også kjempebra!! Glemte den helt.

Skrevet

En palett med 10 øyenskygger koster 650,-. 150,- for paletten og 50,- per øyenskygge. Det ligger i Bogstadveien i Oslo :)

Skrevet

Jepp, jeg har bodd der allerede :P

Jeg har bare testet blushen til nå, og den er såpass bra at jeg ser utsom en gal klovn om jeg skal ta kosten like hardt i som jeg må med Diorblushen min.

Det er nesten grusomt å være der inne, so many colours ;)

Anonymous poster hash: 5557d...8cd

Skrevet

TS her, det skulle visst åpne en Inglot butikk i Bogstadveien i Oslo også :)

Jeg er kjempeglad den kommer til Kristiansand ihvertfall, vi har jo ikke tilgang på MAC f.eks.

Skrevet

En palett med 10 øyenskygger koster 650,-. 150,- for paletten og 50,- per øyenskygge. Det ligger i Bogstadveien i Oslo :)

Prisen er det ingenting å si på, skal jeg ringe å høre om de sender til Steinkjer tro...

Skrevet

Prisen er det ingenting å si på, skal jeg ringe å høre om de sender til Steinkjer tro...

Det er nok ikke sikkert de gjør det enda, de skal åpne nettbutikk nå snart :)

Ellers er det enda billigere på ebay UK, jeg kjøpte akkurat en palett med 10 valgfrie skygger for 480.

Skrevet

Det er nok ikke sikkert de gjør det enda, de skal åpne nettbutikk nå snart :)

Ellers er det enda billigere på ebay UK, jeg kjøpte akkurat en palett med 10 valgfrie skygger for 480.

Herlig. Musikk for mine ører.

Skrevet

Herlig. Musikk for mine ører.

Vet du noe som ikke er så bra fra Inglot?

Skrevet

???

Om de har noen produkter som har dårlig/middels kvalitet?

Skrevet

Om de har noen produkter som har dårlig/middels kvalitet?

Har bare brukt øyeskyggene, beklager.

Skrevet

Har bare brukt øyeskyggene, beklager.

Okei, jeg har øyenskygger og blush. Blushen er også fantastisk.

Men jeg regner med at Inglot, som alle andre merker, har et eller annet som er mindre bra.

Skrevet

Okei, jeg har øyenskygger og blush. Blushen er også fantastisk.

Men jeg regner med at Inglot, som alle andre merker, har et eller annet som er mindre bra.

Det har du nok rett i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...