Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Tenkte jeg skulle bruke dette programmet til å opprette kontakter på den nye mobilen til broren min. Det er lettere å gjøre det på pc, enn å knote på mobilen tenkte jeg (selvfølgelig er det jo det! ). Men vet ikke om jeg har vært borti noe verre drit noen gang, erfaringene til andre folk ser ikke ut til å være særlig bedre. Programmet er tydeligvis snekret sammen i ei verna bedrift i Indre Mongolia, det er treigere enn et modem fra starten av 90tallet, og det fungerer jo rett og slett ikke. Prøver å lagre ny kontakt med å "hake av", men det skjer jo rett og slett ingentingsomhelst. Dukker ikke opp i lista over kontakter, "lagre på enhet" er grået ut, prøver jeg å velge en annen kategori i programmet (f.eks "musikk"), da oppdager den at jeg kanskje vil lagre. Men selv om jeg svarer ja, blir det selvsagt ikke lagret noenting da heller. Den flotte videoveiledningen som følger med programmet, velger jeg å tro er photoshoppa slik at ting ser ut til å fungere der. Skal ta meg en runde til med å google etter løsninger, kanskje jeg finner en youtubevideo som har knekt nøtta, men jeg satser på at det er mye raskere å bare knotte inn de 10-15 kontaktene på mobiltastaturet (hadde jeg ikke begitt meg inn i kies-hælvetet hadde jeg nok vært ferdig for 2 timer siden). (Og, nei, dette er ingen smarttelefon, så jeg er desverre prisgitt kies (yay!!), eller knotte på mobil) .... ..og der heiv jeg inn håndkle. Jeg kjørte systemgjenoppretting for å være sikker på å bli kvitt hver minste lille smule av Samsung Kies på pcen. Det var en lettelse å slippe å se det lengre. Knotte på mobil next. Endret 22. oktober 2013 av Lutetium 71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå