Gå til innhold

Samsung Kies og fandens oldemor

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle bruke dette programmet til å opprette kontakter på den nye mobilen til broren min. Det er lettere å gjøre det på pc, enn å knote på mobilen tenkte jeg (selvfølgelig er det jo det! :opplyser:).

Men vet ikke om jeg har vært borti noe verre drit noen gang, erfaringene til andre folk ser ikke ut til å være særlig bedre. Programmet er tydeligvis snekret sammen i ei verna bedrift i Indre Mongolia, det er treigere enn et modem fra starten av 90tallet, og det fungerer jo rett og slett ikke. Prøver å lagre ny kontakt med å "hake av", men det skjer jo rett og slett ingentingsomhelst. Dukker ikke opp i lista over kontakter, "lagre på enhet" er grået ut, prøver jeg å velge en annen kategori i programmet (f.eks "musikk"), da oppdager den at jeg kanskje vil lagre. Men selv om jeg svarer ja, blir det selvsagt ikke lagret noenting da heller. :danse: Den flotte videoveiledningen som følger med programmet, velger jeg å tro er photoshoppa slik at ting ser ut til å fungere der.

Skal ta meg en runde til med å google etter løsninger, kanskje jeg finner en youtubevideo som har knekt nøtta, men jeg satser på at det er mye raskere å bare knotte inn de 10-15 kontaktene på mobiltastaturet (hadde jeg ikke begitt meg inn i kies-hælvetet hadde jeg nok vært ferdig for 2 timer siden).

(Og, nei, dette er ingen smarttelefon, så jeg er desverre prisgitt kies (yay!!), eller knotte på mobil)

....

..og der heiv jeg inn håndkle. Jeg kjørte systemgjenoppretting for å være sikker på å bli kvitt hver minste lille smule av Samsung Kies på pcen. Det var en lettelse å slippe å se det lengre. :bolledeig:

Knotte på mobil next.

Endret av Lutetium 71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...