Gå til innhold

Plassering av biologisk far

Anbefalte innlegg

Gjest hildab
Skrevet

Hva mener dere?

:klø:

jeg har lest noen steder på nettet at den biologiske faren bør sitte ved siden av bruden. Men lurer på om det er "synd og skam" å ikke gjøre det?

Saken er sånn at jeg har en biologisk far og en familiepappa. Den biologiske faren har jeg ikke hatt mye kontakt med, men han kommer i bryllupet. Familiepappan min derimot har jeg vokst opp med føler vel mest at han er pappa og fortjener pappaplassen på bryllupet. Altså ved siden av meg.

Det er kun de siste to årene jeg har blitt kjent med min biologiske far, og er redd for at han skal bli skuffet hvis han ikke "blir sett på som faren min" siden jeg jo har bedt han i bryllupet.

Vi sitter i E, og på den siden vi sitter er det bare plass til 6 personer: Brud og brudgom, samt deres forldre. Hvor skal jeg plassere min biologiske far? Noen synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville satt min "familiefar" ved siden av meg i et slikt tilfelle. Det er jo tydeligvis han du er oppvokst med.

Kan ikke heller din biologiskefar plassers nærmest dere på midtbordet i E'n

Gjest Embla s
Skrevet

:klø: Dette syns jeg var en vanskelig problemstilling! Men det må jo være den du kaller pappa som sitter ved siden av deg? Spesielt siden du kun har kjent din biologiske far i to år? Han har vel forståelse for at han ikke kan overta plasse til ham som har vært pappa i alle de år?!

Skrevet

vi har også en sånn rar familiesituasjon... her er jeg enig med nessi! hvordan vi selv skal gjøre det???? vet ikke. tipper jeg får min manns fetter til bords.

Skrevet

Det heter seg at blod er tykkere enn vann, men ikke søren sier jeg.....

Jeg hadde plassert pappa ved siden av meg og latt han med blodet sitte sammen med en annen passende dame. Pappa er pappa.

Gjest MrsL
Skrevet

Ville latt "familiepappa" sitte ved bruden og biopappa sitte inni E`en

Gjest hildab
Skrevet
Kan ikke heller din biologiskefar plassers nærmest dere på midtbordet i E'n

Jo, men der skal jo forloverne sitte?

Skrevet

Sett bio.pappa med bordame på ene siden av bordet innerst i E'en og la forloverne ha hverandre til bords på andre siden. Forloveres partnere kan evt. sitte nedenfor der igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...