Gå til innhold

Din beste klubbmat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger tips til ny klubbmat!:) hva pleier du å lage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med klubbmat? Klubb som i ball/komle, eller skal du servere mat på en klubb?

Anonymous poster hash: 5523a...6af
  • Liker 5
Skrevet

Som mat man serverer i klubb ;):)

Skrevet

Grønnsaker chips og dip. Fruktsalat med vanilje yougurt. Sjokoladekake er alltid en vinner.

Skrevet

Kyllinglår/vinger og rundstykker :)

Anonymous poster hash: 29645...b2a
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Pleier å servere:

- Oppkuttete grønnsaker (f.eks. gulrot, paprika, knutekål, reddik, agurk, kålrabi, stangselleri) med dipper

- Tortilla chips med hjemmelaget salsa, guacamole, og blåmuggsost-dip, evt. også chili con queso (?)

- Små kjøttboller med fersk koriander med sursøt chilisaus

- Mini-bruchettas

- Skivete cherrytomater med mozzarella og balsamico-reduksjon

- Hummus og tabbulerh med pitabrød e.l. til

- Ulike typer ost

Jeg skal på ingen måte påberope meg heltestatus på kjøkkenet, men dette er ting selv jeg klarer å diske opp med. Fordelen er at man kan lage/forberede det meste dagen i forveien, og dermed slipper man (hhv. jeg i allefall) å stresse med det i tillegg til resten av forberedelsene.

Forøvrig vil jeg tipse TS om å ta en titt på Martha Stewart sin hjemmeside - pleier selv å finne mye spennende der under Appetizers.

Skrevet

Som mat man serverer i klubb ;):)

Hva vil det si? Hva slags klubb er det snakk om? :klo:

Anonymous poster hash: 6fb42...c05

Skrevet

Hva vil det si? Hva slags klubb er det snakk om? :klo:Anonymous poster hash: 6fb42...c05

Klubb når en vennegjeng samles fast en gang i måneden for god mat og sosialt samvær:)

Skrevet

Jeg liker det enkelt.. uten for mye stress og vil være sikker på at det er noe de fleste liker.

-En pai med salat ved siden av

-Godt brød eller rundstykker med alioli og tomater. Sammen med salat og kylling/kjøtt.

-Bakt potet som man fyller selv med det man liker (skinke, bacon, ost, kjøtt, grønnsaker, rømme)

-En eller annen lasagne-aktig ovnsrett

Skrevet

Klubb når en vennegjeng samles fast en gang i måneden for god mat og sosialt samvær:)

For meg er klubb noe barn driver med. Evt idrett. Venner kaller jeg vennetreff.

Anonymous poster hash: e056e...80f

• Liker 1
Skrevet

For meg er klubb noe barn driver med. Evt idrett. Venner kaller jeg vennetreff.

Tenk, jeg kaller venner for venner. Ikke for vennetreff. :Nikke:

Kan du ikke la være å bry deg med hva ts kaller det, og gi noen råd? Eller er det mye gøyere å bare være drittsekk?

Til ts:

Du har fått mange gode råd, men jeg slenger på at noe av det beste jeg får servert når jeg besøker venner er en god og fyldig suppe med godt brød eller en god ceasarsalat med parmesan og krutonger.

Jeg serverer ofte pai eller pizza, kanskje en lasagne om jeg har tid til å lage fra bunnen av. Det pleier også være populært.

:heks:

Skrevet

Ja, suppe er alltid godt. Ikke veldig mettende kanskje, men med masse godt brød og kanskje litt godt pålegg ved siden av. Gjerne litt kjøtt/fisk i suppa også.. kjøttboller, fiskebiter eller type gulasj/kjøttsuppe.

Skrevet

Tenk, jeg kaller venner for venner. Ikke for vennetreff. :Nikke:

Kan du ikke la være å bry deg med hva ts kaller det, og gi noen råd? Eller er det mye gøyere å bare være drittsekk?

VAr egentlig for å forklare at ikke alle skjønte hva det var snakk om. Ikke for å være drittsekk=)

Skrevet

VAr egentlig for å forklare at ikke alle skjønte hva det var snakk om. Ikke for å være drittsekk=)

Beklager, irritasjonen over en annen ab satt visst litt for godt i. :blomst:

:heks:

Skrevet

VAr egentlig for å forklare at ikke alle skjønte hva det var snakk om. Ikke for å være drittsekk=) Anonymous poster hash: e056e...80f

Rundt der jeg bor vil et slikt vennetreff hete klubb, så jeg kom ikke på at ikke alle forsto det:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...