Gå til innhold

Prikker i armen som ligner vannkopper, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått prikker i armen som ligner på vannkopper, men jeg har allerede hatt vannkopper en gang i mitt liv, skal man ikke da være immun mot det?...

Også er det bare på nedre del av armen jeg har dette, vannkopper pleier å spre seg rundt kroppen..

hmm, noen ideer om hva det kan være? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brannkopper?

Skrevet

Brannkopper?

Neei, tenkte det jeg også til å begynne med, men så søkte jeg på bilder av brennkopper og de er verre enn vannkopper. Har heldigvis ikke det :)

Skrevet

Er d elike store som vannkopper, eller er de mindre? Kan det være petekkier?:)

Skrevet (endret)

Er d elike store som vannkopper, eller er de mindre? Kan det være petekkier? :)

Hmm, de er mindre ja. Det er liksom ikke så mange prikker heller, er bare 8 av de =/

Endret av Magic Mike
Skrevet

Har du googlet petekkier eller elveblest? Lan det se ut som noen av de?

Skrevet

Har du googlet petekkier eller elveblest? Lan det se ut som noen av de?

Det ligner ihvertfall ikke på elveblest, men kanskje Petekkier... oj, og det kan være tegn på blodkreft..men jeg har jo bare 8 sånna prikker.. men samtidig føler jeg ikke det er så "big deal" for at jeg skal besøke lege, venter med at det fjerne seg egentlig, hvis ikke dt gjør det om 1 uke, så må jeg vel gå til legen :)

Tusen Takk for hjelp!

Skrevet

Det ligner ihvertfall ikke på elveblest, men kanskje Petekkier... oj, og det kan være tegn på blodkreft..men jeg har jo bare 8 sånna prikker.. men samtidig føler jeg ikke det er så "big deal" for at jeg skal besøke lege, venter med at det fjerne seg egentlig, hvis ikke dt gjør det om 1 uke, så må jeg vel gå til legen :)

Tusen Takk for hjelp!

Si ifra hvis det viser seg å være kreft da, for da bør kanskje jeg vurdere å dra til legen også.. Jeg har hatt petekkier i fire-fem år, men har aldri tenkt over å sjekke det :vetikke:

Anonymous poster hash: f47b7...8b2

Skrevet

Det går visst mye hånd,- munn- og fotsyke nå. Det gir vannkoppliknende utslett på/ved hendene, føttene og i munnen. Klør visst litt, men er ufarlig (dog veeeeeeldig smittsomt!).

Skrevet

Tusen Takk for hjelp!

Hvis man ser på symptomer, så kan alle symptomer være kreft;) er nok ingenting! Det er små blødninger i huden. Klør man kraftigt et sted kan de også oppstå etterpå:)

Skrevet

Si ifra hvis det viser seg å være kreft da, for da bør kanskje jeg vurdere å dra til legen også.. Jeg har hatt petekkier i fire-fem år, men har aldri tenkt over å sjekke det :vetikke:

Anonymous poster hash: f47b7...8b2

Prikkene på armen begynner å minke og forsvinne nå, så tror ikke det blir noe legebesøk. Men du burde kanskje sjekke det ut, for å være sikker =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...