Magic Mike Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har fått prikker i armen som ligner på vannkopper, men jeg har allerede hatt vannkopper en gang i mitt liv, skal man ikke da være immun mot det?... Også er det bare på nedre del av armen jeg har dette, vannkopper pleier å spre seg rundt kroppen.. hmm, noen ideer om hva det kan være?
Magic Mike Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2013 Brannkopper? Neei, tenkte det jeg også til å begynne med, men så søkte jeg på bilder av brennkopper og de er verre enn vannkopper. Har heldigvis ikke det
lillemeg90 Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Er d elike store som vannkopper, eller er de mindre? Kan det være petekkier?
Magic Mike Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Er d elike store som vannkopper, eller er de mindre? Kan det være petekkier? Hmm, de er mindre ja. Det er liksom ikke så mange prikker heller, er bare 8 av de =/ Endret 22. oktober 2013 av Magic Mike
lillemeg90 Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Har du googlet petekkier eller elveblest? Lan det se ut som noen av de?
Magic Mike Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2013 Har du googlet petekkier eller elveblest? Lan det se ut som noen av de? Det ligner ihvertfall ikke på elveblest, men kanskje Petekkier... oj, og det kan være tegn på blodkreft..men jeg har jo bare 8 sånna prikker.. men samtidig føler jeg ikke det er så "big deal" for at jeg skal besøke lege, venter med at det fjerne seg egentlig, hvis ikke dt gjør det om 1 uke, så må jeg vel gå til legen Tusen Takk for hjelp!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Det ligner ihvertfall ikke på elveblest, men kanskje Petekkier... oj, og det kan være tegn på blodkreft..men jeg har jo bare 8 sånna prikker.. men samtidig føler jeg ikke det er så "big deal" for at jeg skal besøke lege, venter med at det fjerne seg egentlig, hvis ikke dt gjør det om 1 uke, så må jeg vel gå til legen Tusen Takk for hjelp! Si ifra hvis det viser seg å være kreft da, for da bør kanskje jeg vurdere å dra til legen også.. Jeg har hatt petekkier i fire-fem år, men har aldri tenkt over å sjekke det Anonymous poster hash: f47b7...8b2
Frøken Smilla Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Det går visst mye hånd,- munn- og fotsyke nå. Det gir vannkoppliknende utslett på/ved hendene, føttene og i munnen. Klør visst litt, men er ufarlig (dog veeeeeeldig smittsomt!).
lillemeg90 Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Det ligner ihvertfall ikke på elveblest, men kanskje Petekkier... oj, og det kan være tegn på blodkreft..men jeg har jo bare 8 sånna prikker.. men samtidig føler jeg ikke det er så "big deal" for at jeg skal besøke lege, venter med at det fjerne seg egentlig, hvis ikke dt gjør det om 1 uke, så må jeg vel gå til legen Tusen Takk for hjelp! Hvis man ser på symptomer, så kan alle symptomer være kreft;) er nok ingenting! Det er små blødninger i huden. Klør man kraftigt et sted kan de også oppstå etterpå
Minya Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Mollusker? Vanligere å få som barn, men voksne kan også få det. http://nhi.no/sykdommer/hud/papler-nuppete-utslett/mollusker-1623.html
Magic Mike Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 28. oktober 2013 Si ifra hvis det viser seg å være kreft da, for da bør kanskje jeg vurdere å dra til legen også.. Jeg har hatt petekkier i fire-fem år, men har aldri tenkt over å sjekke det Anonymous poster hash: f47b7...8b2 Prikkene på armen begynner å minke og forsvinne nå, så tror ikke det blir noe legebesøk. Men du burde kanskje sjekke det ut, for å være sikker =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå