Gå til innhold

Han er 30, jeg er 16. Har et problem..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 16 år og kjæresten min er 30.

Vi har det veldig fint sammen og er like på mange måter. Men vi kom inn på temaet om en jente han var småforelsket i før (hun er et år eldre enn meg) og han sa at han ville kanskje ligget med henne om han fikk sjansen. Og at han kan bli forelsket i henne, men skal si ifra til meg????

Ble litt irritert og synes ikke dette er vanlig oppførsel når man faktisk har en kjæreste. Det var kanskje urimelig av meg og jeg burde sette pris på ærligheten hans, men dette nager meg ganske mye. Jeg tenker ikke på henne som konkurranse på det fysiske nivået, jeg er ekstremt mye penere enn henne. Men de har en historie og de pleide å være mye sammen før jeg og han ble sammen. De ler masse og snakker på e-post, og rett og slett har mye kontakt. Han sa at han kan kutte kontakten med henne hvis det var det jeg ønsket. Jeg sa at det ikke var nødvendig siden hun er så viktig for ham..

Jeg spurte hvorfor han likte henne, og han sa det var fordi hun var så skjønn og uskyldig og annerledes. Så sier han at jeg er jenten hans og jeg er den eneste. Føler noe veldig rart angående dette, men er veldig rett for å trå feil og hater konfrontasjoner. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Altså, han er jo veldig ærlig og åpen og kanskje dette bare er sannheten for alle, jeg vet ikke..

Trenger virkelig hjelp om hva jeg skal gjøre videre nå.. dette gnager veldig, kanskje jeg bare har sjalusiproblemer og kanskje jeg overreagerer, men jeg vet ikke. Det er bare slik jeg føler det.

Hvis noen kunne analysert dette og hjulpet meg hadde jeg satt enormt stor pris på det. Er det grunn til bekymring?

Anonymous poster hash: cca46...4be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

31 år av alder, men 13 år i hodet. Du får spørre deg selv om du gidder å være ilag med noen som er så umoden.

• Liker 38
Skrevet

Det høres ut som han er sammen med deg fordi han ikke fikk hun andre. Og at så fort hun andre skulle vise litt oppmerksomhet til han så dumper han deg og er sammen med henne.

Tror ikke det er noe bra for deg og din selvtillitt å være " en god nummer to ".

• Liker 22
Skrevet

En som sier han vil ligge med noen andre ville jeg holdt meg unna, uansett alderen på han.

• Liker 32
Skrevet

Hvorfor finner du deg ikke en på din egen alder, som ikke er ute etter å ligge med andre jenter.

• Liker 9
Skrevet

Så problemet er at han er umoden? Jeg forstår ingenting.. Skjønner at hun er veldig søt og sånt og at de er glade i hverandre, og det er jo fint det. Men jeg føler meg så verdiløs og kunne ønske at jeg var hans eneste.. Vi har så mange planer sammen, men jeg kan bare forestille meg hvordan det vil føles neste gang vi møtes og er sammen, eller har seksuelt samvær, at han kan ha henne i tankene..

Skrevet

Så problemet er at han er umoden? Jeg forstår ingenting.. Skjønner at hun er veldig søt og sånt og at de er glade i hverandre, og det er jo fint det. Men jeg føler meg så verdiløs og kunne ønske at jeg var hans eneste.. Vi har så mange planer sammen, men jeg kan bare forestille meg hvordan det vil føles neste gang vi møtes og er sammen, eller har seksuelt samvær, at han kan ha henne i tankene..

Hva er planene deres?

Skrevet

Skjønner at det ikke er bra for meg - og håper for guds skyld jeg ikke er en god nummer to. For øvrig har de alltid hatt det på et vennskapelig/flørtete plan. Har aldri vært noe kyssing en gang. Jeg tror på han siden han er så brutalt ærlig om alt.

Ja, hun hadde kjæreste på den tiden og har det fortsatt. Det ville uansett ikke vært mulig for de å være sammen, ikke meg og han heller egentlig. Men vi ble sammen og han sier han elsker meg og bare meg og jeg er den eneste jenta hans. Føler disse ordene blir litt tomme og jeg er litt naiv hvis jeg tror på han. Men som sagt så er jeg ung og ikke så erfaren (det er han egentlig ikke heller, men garantert mer erfaren enn meg.

Er så forvirret nå. Vil ikke kaste vekk alt vi har og alt vi har planer om. Er det noen måte å løse dette på? Skal jeg slutte å mase og prøve å ikke tenke på det?

Skrevet

Han bor i midlertidig i utlandet for øyeblikket, men skal besøke meg om rundt 2 uker og vi har planlagt masse koselig. Vi har også planlagt de neste besøkene og å tilbringe sommeren sammen.

Skal kanskje begynne å signere disse AB-postene som TS.

TS :fnise:

Skrevet

Må også tilføye at forholdet for øyeblikket er "hemmelig" mtp familie og jobb. Så denne jenten vet at vi har vært "sammen over en kort periode" men ikke i et forhold.

TS

Skrevet

Han bor i midlertidig i utlandet for øyeblikket, men skal besøke meg om rundt 2 uker og vi har planlagt masse koselig. Vi har også planlagt de neste besøkene og å tilbringe sommeren sammen.

Skal kanskje begynne å signere disse AB-postene som TS.

TS :fnise:

Bruk de neste ukene på å tenke på om du vil være nummer 2 for en fyr,

• Liker 3
Skrevet

Er han utenlandsk også eller? Og hemmelig forhold når man er 31?

Jeg håper for din skyld at du snart finner deg en annen, jeg var sammen med 16åringer som var mer oppegående enn han virker...

• Liker 10
Skrevet

Må også tilføye at forholdet for øyeblikket er "hemmelig" mtp familie og jobb. Så denne jenten vet at vi har vært "sammen over en kort periode" men ikke i et forhold.

TS

Dette må du være snill og utdype. Skulle nesten tro han har barn. Eller er det din familie forholdet må holdes hemmelig? Hvorfor må det være hemmelig for jobben? Har de retningslinjer om å gå ut med personer før de er myndig?

Skrevet

Skjønner at det ikke er bra for meg - og håper for guds skyld jeg ikke er en god nummer to. For øvrig har de alltid hatt det på et vennskapelig/flørtete plan. Har aldri vært noe kyssing en gang. Jeg tror på han siden han er så brutalt ærlig om alt.

Ja, hun hadde kjæreste på den tiden og har det fortsatt. Det ville uansett ikke vært mulig for de å være sammen, ikke meg og han heller egentlig. Men vi ble sammen og han sier han elsker meg og bare meg og jeg er den eneste jenta hans. Føler disse ordene blir litt tomme og jeg er litt naiv hvis jeg tror på han. Men som sagt så er jeg ung og ikke så erfaren (det er han egentlig ikke heller, men garantert mer erfaren enn meg.

Er så forvirret nå. Vil ikke kaste vekk alt vi har og alt vi har planer om. Er det noen måte å løse dette på? Skal jeg slutte å mase og prøve å ikke tenke på det?

Ja, gjø det slutt med han tilbakestående evneveiken av en mann du er sammen med.

• Liker 1
Skrevet

Han kunne vært far din.

Anonymous poster hash: 9a265...34e
  • Liker 2
Skrevet

Synes du skal gjøre det slutt med han jeg

Skrevet

Det er ingen normale 30-åringer som er sammen med eller er tiltrukket av sekstenåringer. Her er det bare en ting å gjøre. Det finnes andre gutter du kan gjøre hyggelig ting sammen med. Kom deg vekk umiddelbart før du blir skadet for livet!!!

Anonymous poster hash: 0809f...c78
  • Liker 20
Skrevet (endret)

NEI. Det er ikke normalt, det er ikke noe du burde akseptere.

I de fleste tilfeller (dog ikke alle) er det noe galt når en såpass voksen mann vil være sammen med en 16-åring. Men å faktisk si til kjæresten sin at han vil ligge med en annen jente, som han potensielt kan bli forelsket i, det burde ikke noe menneske akseptere. Jeg har virkelig aldri sagt dette før, men du burde dumpe han. Finn en på din egen alder som er like forelsket i deg som du er i han. ;)

Endret av Gaea
Skrevet

Det er så mye galt med den tråden her at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne..........

-Han er alt for gammel for deg.

-Han er ikke spesielt glad i deg om han kunne droppet deg på sekundet hun andre kom tilbake.

-du må finne deg en gutt (gutt ja, ikke mann) som har deg som nummer 1.

- Hva slags viktige planer er det?

-du kan virkelig ikke føle deg veldig spesiell med den måten han behandler deg på.

-han er veldig umoden.

Anonymous poster hash: 82362...929
  • Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...