la Flaca Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Forslag? Har tenkt litt på Marielle Helen (oppkalling), men det finnes jo så mange fine jentenavn da! :-)
Fru Blå Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Marielle heter også datteren min. :-) Vet ikke om jeg kommer på noe godt forslag til navn som passer til, siden jeg synes navnet er penest for seg selv.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes også Marielle er finest alene. Det synes jeg egentlig om alle navn.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes også Marielle er finest alene. Det synes jeg egentlig om alle navn. Jeg også oftest. Hvis jeg skulle hatt et navn sammen med Marielle, ville jeg valgt et lite og kort navn. Ida Marielle?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Michaela Marielle mina Marielle nina marielle lill marielle lilli marielle vår marielle
la Flaca Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2004 Takk for mange fine forslag! Likte Mina Marielle godt, men så vil vi helst ha Marielle først da... Fornavn nummer to kommer nok bare til å stå på papiret, men vi syns det er litt morsomt med et fornavn nummer to da...
Lisemor Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 Hva er vitsen med 2 navn hvis en ikke skal bruke det???? 1
Gjest Tex Skrevet 4. mai 2004 #12 Skrevet 4. mai 2004 MIne barn har tre fornavn, jeg bruker de om hverandre... Gøy med flere fornavn, da. Skulle gjerne ha gitt dem flere jeg
la Flaca Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #13 Skrevet 4. mai 2004 Hva er vitsen med 2 navn hvis en ikke skal bruke det???? Åh, jeg kjenner da drøssevis av folk som har flere fornavn, men bare bruker ett av dem...gjør ikke du? Ofte er det kjempegøy å oppdage at noen du trodde du kjente godt faktisk har et litt mer spesielt navn enn du trodde. En liten "bonus" på en måte.
Gjest Primula Skrevet 4. mai 2004 #14 Skrevet 4. mai 2004 Hva med: Marielle Eline Marielle Elise Marielle Celine Synes de klinger så godt
la Flaca Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #15 Skrevet 4. mai 2004 Hva med: Marielle Eline Marielle Elise Marielle Celine Synes de klinger så godt Ja virkelig, og de passer veldig godt til etternavnet også!
Gjest Primula Skrevet 4. mai 2004 #16 Skrevet 4. mai 2004 Hyggelig at du likte dem. :-) Hvilket syens du var penest da? jeg er litt svak for Eline, men sammen med Marielle passet jo alle tre. Vi må få høre hva dere bestemmer dere for da. Lykke til
la Flaca Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #17 Skrevet 4. mai 2004 Hyggelig at du likte dem. :-) Hvilket syens du var penest da? jeg er litt svak for Eline' date=' men sammen med Marielle passet jo alle tre. Vi må få høre hva dere bestemmer dere for da. Lykke til [/quote'] Jeg falt litt for Marielle Celine! Vi har enda god tid på å bestemme oss, men når vi har gjort det skal jeg passe på å oppdatere tråden... :rosasmil:
ellapille Skrevet 4. mai 2004 #18 Skrevet 4. mai 2004 marielle elain marielle inglen marielle laine marielle mari marielle åse marielle benedikte marielle jeanette
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #19 Skrevet 8. november 2015 Forslag? Har tenkt litt på Marielle Helen (oppkalling), men det finnes jo så mange fine jentenavn da! :-)Da vi studerte i Paris ved Sorbonne het flere Marielle. Husker spesielt en som het Sophia Marielle. Nydelig! Anonymkode: b3409...231
Rotemor Skrevet 8. november 2015 #20 Skrevet 8. november 2015 Marielle er fint.Marielle som en del av et dobbeltnavn blir for jålete for meg.Bikker litt over i Thallula Chantal-kategorien. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå