Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri tatt solarium gratis. Hvordan funker det? Pleier det å være kø? Hehe...

Anonymous poster hash: 86e8c...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratis solarium, finnes det? :P

Skrevet

Gratis solarium, finnes det? :P

Jah, den store soldagen, hvert år, alltid siste helg i Oktober.

Skrevet

På Brun og Blid, selvfølgelig.

Gjest skravle
Skrevet

Når det først er gratis bør du sole deg i minst 60 min så får du skikkelig valuta for tilbudet..

Skrevet

Åja jøss, trodde ikke det fantes noe gratis her i livet :P

Skrevet

Best å gå på morgenen, midt på dagen er det sinnssykt med kø og på kvelden er viftene så varme at det er ubehagelig å ligge der.

Skrevet

Best å gå på morgenen, midt på dagen er det sinnssykt med kø og på kvelden er viftene så varme at det er ubehagelig å ligge der.

Så hvis jeg er der kl 09 så har jeg en sjans? ;) Jeg vet så godt når det er noe gratis, da er det masse folk, også grytidlig.

Men du oppe, sol i 60min? Det kan du ta.

Skrevet

Da kommer jeg 07.30 når det åpner :P

Skrevet

er det vakter der? Jeg er 17 år....

Anonymous poster hash: 1d81b...699
Skrevet

er det vakter der? Jeg er 17 år....

Selvfølgelig er det vakter/ansette der, hvem tror du slipper deg inn i avlukket gratis, en robot?

Skrevet

Selvfølgelig er det vakter/ansette der, hvem tror du slipper deg inn i avlukket gratis, en robot?

Må man ha med leg da?

Skrevet

Så hvis jeg er der kl 09 så har jeg en sjans? ;) Jeg vet så godt når det er noe gratis, da er det masse folk, også grytidlig.

Men du oppe, sol i 60min? Det kan du ta.

Litt folk er det jo såklart men MYE mindre enn hva det er midt på dagen!

Skrevet

Må man ha med leg da?

Skal du få tak i falsk leg bare for å få 30 minutter gratis sol? Hahahaa. Og ja, hvis man ser ung ut må man jo vise bevis på at man er 18.

Skrevet

Skal du få tak i falsk leg bare for å få 30 minutter gratis sol? Hahahaa. Og ja, hvis man ser ung ut må man jo vise bevis på at man er 18.

Har ikke sagt jeg skal få tak i falsk leg? Tenkte om man ikke måtte vise leg kunne jeg bare si at jeg var 18. Ellers skal jeg prøve å si at jeg fyller 18 om noen dager som jeg gjør...

Skrevet

Har ikke sagt jeg skal få tak i falsk leg? Tenkte om man ikke måtte vise leg kunne jeg bare si at jeg var 18. Ellers skal jeg prøve å si at jeg fyller 18 om noen dager som jeg gjør...

Om du fyller 18 om noen dager har ingenting å si, da er du fortsatt ikke 18 den dag i dag. Aldersgrenser er og må være firkantede.

Anonymous poster hash: ae625...892

• Liker 1
Skrevet

Jobber dagen søndag. Typisk. Satse på at det er ledig siste timen før de stenger kanskje da......

Skrevet

Da greidde jeg å komme meg på gratis soltime 07.30! Litt hjelp av at klokka blei stilt også da så det var greit å komme seg opp.

Hadde ventet kø, men jeg var helt alene der. Pluss en hyggelig dame som var vakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...