Gå til innhold

er alle frp'ere harrytamper som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...bare vil ha billigere brennevin og lavere skatter? Uten spesiell forståelse av politikk overhodet?! Forstår de ikke at en 1000lapp ikke kan dekke er regning på 10.000 kr? Kanskje de bare ikke er så god i matematikk?! Burde en kanskje avlagt kunnskaps test for å få lov å stemme ved valgene?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle, nei.

Skrevet

Ja, de fleste.

• Liker 1
Skrevet

Realiteten er vell egentlig at folk som tenker som TS ikke har evner til å forstå hva en mer liberal økonomisk politikk innebærer.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror motivet er noe helt annet, men det er tabu å si det, så de skylder på skatten og brennvin.

Skrevet

Problemet er at om man er god i matematikk så skjønner man at ingen av partiene fører en politikk som vi kommer til å ha råd til å lengden. Derfor kan man like godt variere litt, og stemme på partier som vil sløse på områder som har vært for kraftig nedprioritert de siste årene. Etter noen år vil de forhåpentligvis ha slanket litt på den mest naive velferdssløsingen til venstresiden, så kan vi heller stemme inn igjen AP da.

Anonymous poster hash: 6ffe8...aac
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Går ut fra at du mener kunnskapstest?

• Liker 1
Skrevet

Neida, ikke alle. :) Noen er egoistiske, rike gamle gubber også, som fokuserer på maksimalt utbytte av de få årene de har igjen, og som slipper å bekymre seg for fremtiden.

Anonymous poster hash: a9f5e...832
  • Liker 2
Skrevet

Neida. De to jeg kjenner er hhv. økonom og jusstudent.

Anonymous poster hash: bef9f...251
  • Liker 1
Skrevet

Faktisk så er de eneste Frp'erne jeg kjenner av typen "hvis jeg skulle stemt, hadde det blitt Frp". Og da snakker jeg ikke om 17-åringer uten stemmerett, men folk i midten av 20-årene som bare ikke gadd. Og når jeg spør hvorfor, så er svarene stort sett de samme; billigere alkohol, steng grensene og bort med bompenger. Ingen av dem har gitt et svar som "jeg synes de har den beste langsiktige politikken for vårt land".

Men jeg vet jo at mange frp'ere har høyere utdanning av ymse slag og har mer reflekterte meninger kring det, men kjenner ikke til noen.

Anonymous poster hash: de84c...840

• Liker 2
Skrevet

Noen FrP'ere er også bare lei av å se AP og gjengen bruke haugevis med penger på ting vi ikke har noen interesse av, som f.eks "kultur" (noe av det er greit, men mye av det er bullshit), administrasjon fra ende til annen, kommuner med 53 innbyggere og 1 ku, hobby-bønder som jobber 100% turnus ved siden av subsidiene for de 50kg potetene de gror hvert år.(satt på spissen, men poenget er det samme)

Stemmer selv FrP og har drukket kansje 10-12 enheter alkohol siden sommeren og 0 sprit. har derimot flere 1000kr i bomavgifter for at samboeren min skal ta en 15 minutters kjøretur til og fra jobb hver dag kl 05:30 når det ikke buss. "Ingen trenger bil"

Fuck Jens og gjengen, de aner ikke hva normale mennesker utenfor Oslo har behov for(det var harrytampen i meg som kom fram)

Anonymous poster hash: de202...878
  • Liker 1
Skrevet

Noen FrP'ere er også bare lei av å se AP og gjengen bruke haugevis med penger på ting vi ikke har noen interesse av, som f.eks "kultur" (noe av det er greit, men mye av det er bullshit), administrasjon fra ende til annen, kommuner med 53 innbyggere og 1 ku, hobby-bønder som jobber 100% turnus ved siden av subsidiene for de 50kg potetene de gror hvert år.(satt på spissen, men poenget er det samme)

Stemmer selv FrP og har drukket kansje 10-12 enheter alkohol siden sommeren og 0 sprit. har derimot flere 1000kr i bomavgifter for at samboeren min skal ta en 15 minutters kjøretur til og fra jobb hver dag kl 05:30 når det ikke buss. "Ingen trenger bil"

Fuck Jens og gjengen, de aner ikke hva normale mennesker utenfor Oslo har behov for(det var harrytampen i meg som kom fram)

Nå kjører ikke jeg bil, og har derfor ikke utgifter til bomstasjoner, men det er blitt meg fortalt at bomstasjonene fremdeles står der, selv etter Frp kom til makta...

• Liker 2
Skrevet

Er du alltid like dømmende, TS?

Anonymous poster hash: 220e7...2ba
Skrevet

Nå kjører ikke jeg bil, og har derfor ikke utgifter til bomstasjoner, men det er blitt meg fortalt at bomstasjonene fremdeles står der, selv etter Frp kom til makta...

Det var nå ikke FrP som satte dem opp. AP og gjengen har hatt 8 år til rådighet for å tilpasse hele landet til å være avhenging av blodsugingen de har holdt på med. Du kan ikke bare kutte ut alt første dagen. Det tar tid. Poenget er at FrP ikke kreve at bilistene betaler veiene sine 90% slik AP gjør. Usikker på om du troller eller bare ikke klarer å se hvordan ting henger sammen. Men det blir nok slik en stund framover, venstresiden prøver å "ta" frp på ting AP er skyldige i.

Skrevet

Er alle Ap-folk hebefile løgnere? Er alle sp-folk nazister?

Å se seg blind på en motpart propaganda er svært fordummende. Om jeg skulle spurt en som hater deg om en beskrivelse av hvordan du er. Hvilket inntrykk ville jeg fått da?

De jeg kjenner er sykepleiere, næringsdrivende, studenter, ingeniører etc. Den største fellesnevneren er at de fleste ikke jobber i det offentlige.

• Liker 2
Skrevet

Burde en kanskje avlagt kunnskaps test for å få lov å stemme ved valgene?

Ja, det synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner relativt få som stemmer Frp, men de jeg kjenner er ikke spesielt intelligente for å si det sånn..

Skrevet

Jeg kjenner relativt få som stemmer Frp, men de jeg kjenner er ikke spesielt intelligente for å si det sånn..

Tror ikke det er spesielt relevant for å si det sånn..

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er spesielt relevant for å si det sånn..

Sikkert ikke.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for språkdebatt.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...