Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt planer om å kjøpe MAC fluidline, men de er jo hele tiden tom (Trondheim) for den svarte jeg vil ha. Er gel lineren til Make up store like bra. Finnes det andre gode alternativer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du sette deg opp på ringeliste?

Er veldig glad i den selv, men klarte selvfølgelig å glemme å ta lokket på en gang jeg skulle på byen så den tørket ut..

Skrevet

Inglot sin er også fantastisk god. Rimeligere er den og.

Anonymous poster hash: 27fe1...a5e
Gjest Tigress
Skrevet

Inglot sin er også fantastisk god. Rimeligere er den og.

Anonymous poster hash: 27fe1...a5e

Kor får ein kjøpt Inglot?

Skrevet (endret)

Ringelste? Nei, de gidder jeg ikke. Når de ikke klarer å bestille nok kan jeg handle hos nen andre.

Endret av LukaFrost
Skrevet

Jeg har hatt planer om å kjøpe MAC fluidline, men de er jo hele tiden tom (Trondheim) for den svarte jeg vil ha. Er gel lineren til Make up store like bra. Finnes det andre gode alternativer?

Ofte at de er utsolgt både på Mac og Kicks i Trondheim, også aner de ikke når de får inn ting igjen. Syns faktisk det er litt irriterende.

Det finnes mange bra gel-linere som er bra da. Jeg har prøvd både Isadora og Maybelline og likte ingen av de. L óreal er litt bedre. Har hørt mye bra om Bobbi Brown sin også, og tenkte å prøve den neste gang.

Jeg har brukt gel-liner veldig lenge, men kjøpte Chanel sin tusjpenn-eyeliner for litt siden. Den er faktisk veldig god! Prøvd den?

Anonymous poster hash: bc773...02a

Skrevet

Har ikke prøvd den. Jeg er ikke så glad i penn- typen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...