Gå til innhold

Dere som teller kalorier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, til dere som teller kalorier: teller dere med grønnsaker som brokoli, gulrøtter og agurk?

Husker det var en som sa at det ikke var vits.. Stemmer det?

Anonymous poster hash: 5a8de...014

Skrevet

Nei det teller jeg ikke.

Anonymous poster hash: 3e165...060
Skrevet

Nei det teller jeg ikke.

Hva med frukt da?

Skrevet

Hva med frukt da?

Om jeg spiser en frukt til mellommåltid så tar jeg det med i beregningen ja. Men om jeg spiser gulrøtter/brokkoli attmed en laksemiddag så orker jeg ikke regne det ut. Da tar jeg det bare sånn ca på hva jeg tror.

Skrevet

Pleier å slenge med 100 uspesifiserte kalorier på ymse grønnsaker. Er så lite kalorier i dem at jeg ikke gidder. Er ikke det som ødelegger for slankingen, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 80c14...555

Skrevet

Jeg teller absolutt alt.

Skrevet

Teller enkelte grønnsaker, men ikke de aller mest kalorifattige. Agurk kunne jeg ikke funnet på å telle, er jo maks én kcal i en tynn skive.

Skrevet

Teller alt.

Anonymous poster hash: d2bdd...376
Skrevet

Det er forskjell på en herl avokado og fem skiver agurk. Derfor ser jeg det an, og fører opp når jeg spiser mye, eller grønnsaker med mange kcal. Frukt fører jeg alltid opp.

Anonymous poster hash: 255ff...9dc
Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Det er forskjell på en herl avokado og fem skiver agurk. Derfor ser jeg det an, og fører opp når jeg spiser mye, eller grønnsaker med mange kcal. Frukt fører jeg alltid opp.

Ok! For har drukket en del smoothies/juice i dag. Der var det en med spinat, agurk og tomat tror jeg.. Og det er jo veldig kalorifattig. Men jeg skrev alt opp bare for å være sikker:)

Skrevet

Ok! For har drukket en del smoothies/juice i dag. Der var det en med spinat, agurk og tomat tror jeg.. Og det er jo veldig kalorifattig. Men jeg skrev alt opp bare for å være sikker:)

Skrevet

lyst til å forklare hvordan du lager denne smoothien? Bare blander ren spinat med agurk og tomat? Smaker ikke det rart..?

Anonymous poster hash: dc3a0...e3a

Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

lyst til å forklare hvordan du lager denne smoothien? Bare blander ren spinat med agurk og tomat? Smaker ikke det rart..?

Anonymous poster hash: dc3a0...e3a

Nei, det smaker ikke rart:) Jeg skrev visst feil, det er spinat, brokkolinog tomat!

Til dette trenger du en juicepressemaskin. Ta 150gr spinat

150gr brokkoli

2 middels store tomater.

Press alle ingrediensene i maskinen og voilà!

Sunt og godt:)

Skrevet

Når man går ned i vekt så kan man spise så mye man vil av grønnsaker uten å tenke på det i følge et sånt slankeprogram jeg så :)

Anonymous poster hash: d1084...461
Gjest Blomst83
Skrevet

Når man går ned i vekt så kan man spise så mye man vil av grønnsaker uten å tenke på det i følge et sånt slankeprogram jeg så :)

Anonymous poster hash: d1084...461

Det er jo en sannhet med modifikasjoener. For å gå ned må jo kaloriinntaketet gå i minus,uansett hva man inntar. Hvis man f.eks skal ligge på 1400 kalorier for å gå ned i vekt,men inntar rundt 200 ekstra hver dag i form at grønnsaker som man ikke teller så går man jo ikke ned. For på slutten av dagen vil kaloriinntaket ende på 1600 og ikke 1400.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...