-ida- Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Min sønn på 18 mnd begynner å bli litt vanskelig å få i seng på dagen, er dette en normal alder hvor de slutter å sove litt på formiddagen?
Thomasine Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 Dette er veldig individuelt!! 6,5 - åringen sov på dagen til han var 3,5 år, mens 1 - åringen min bare sover 30 minutter per dag... :o :-? Noen trenger mere søvn enn andre... :-)
Orthia Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Det kommer også an på det generelle aktivitetsnivået og hvor lenge barnet sover om natten. Mitt barn sluttet med formiddagslur ved omtrent to år. Han sov da 12-13 timer hver natt og hadde ikke stressende dager.
Gjest Tex Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Barn i barnehage trenger som oftest dagsøvnen lenger enn barn som er hjemmeværende. De fleste barna i barnehagen har sluttet å sove når de fyller tre, men langt fra alle. Et barn på halvannet år trenger fortsatt en times tid på dagen, og særlig hvis han har et ok aktivitetsnivå.
-ida- Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2004 Aktivitetsnivået er det vel ikke noe å si på. Men han sover bra om natten ennå ca 12 til 13 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå