AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Hva spiser dere til lørdagsgodt? Og går vekten deres fortsatt ned om dere skjeier ut i helgen?Anonymous poster hash: 3e670...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Spiser lørdagsgodt, men prøver å ikke ta helt av! Noen helger spiser jeg feks en stor sjokolade og mye iskrem - da går vekta ofte litt opp eller holder seg lik Andre helger begrenser jeg kaloriene og da spiser jeg heller yoghurt, frukt og feks 50 g skumgodis - da klarer jeg å gå ned. Anonymous poster hash: e74f3...2b9
Gjest Runforit Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Fredag og lørdagsgodt Koser meg med 72-86% mørk sjokolade, kokossorbeis, kokoscookies(hjemmebakte) Spiser ikke smågodt, chips etc. Legger ikke på meg noe annet enn litt vannvekt pga litt ekstra karbohydrater. Vekta er helt stabil med helgekos. 1
Brimi Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Altså, jeg må ha noe usunt innimellom. Spiser som regel en pringles pakke (litt under 1000 kcal) og evnt. godteri eller kjeks. Og kanskje en flaske med brus. Dette gjelder hele helga da. Jeg går sakte ned og om dette gjør at jeg går enda saktere ned gjør meg ingenting. Jeg gikk faktisk ned før av å spise godis i helga. Men det var fordi jeg lå så i underskudd i kalorier i uka.
Teriyaki Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Selvsagt! Spiser både lørdagsgodt og søndagsgodt Men prøver å ikke ta heelt av. Jeg spiser sjokolade, smågodt, potetgull, boller etc. Alt ettersom hva jeg har lyst på. Holder vekten stabil av det, og klarer også å gå ned i vekt. Men er ikke store mengder jeg skal ned i vekt da, så jeg tar det rooolig. 1
drue Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde tenkt å nekte meg selv det en periode, men vet du, jeg er faktisk nødt til å kose meg litt på lørdager! Alt med måte selvsagt
Teriyaki Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde tenkt å nekte meg selv det en periode, men vet du, jeg er faktisk nødt til å kose meg litt på lørdager! Alt med måte selvsagt Ja, ikke sant! For min del så vil jeg dra det så langt at uten litt helgekos så synker livskvaliteten min!
drue Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Ja, ikke sant! For min del så vil jeg dra det så langt at uten litt helgekos så synker livskvaliteten min! Haha, jeg og! Jeg blir så deppa!
nawuraM Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Spiser hverdagsgodt. For å balansere kalori-inntaket har jeg derfor kuttet frukt og grønt ifra kosten. Vekten holder seg stabilt på rundt 78 kg (jeg er 180cm). 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg kan finne på å spise godteri hver dag jeg Da blir det som regel potetgull og sjokolade. Ikke har jeg lagt på meg noe spesielt mye heller. Anonymous poster hash: c6941...608 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Ofte gjerne fredags og lørdags godt. Vekten går sakte men sikkert oppover. Anonymous poster hash: 0c0fb...920 1
Berit Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Spiser ofte noe godt i helgen, da gjerne is der jeg smelter sjokolade og har over. Noe sjokolade, lakris eller annen dessert. Men hvis vekten min viser at jeg har lagt på meg litt i uken og jeg ikke er så fornøyd med vekten, er jeg ganske streng med meg selv og enten kutter godtet helt ut, eller spiser bare litt. Og evt trener litt ekstra. Så venter jeg og utsetter godtet til jeg er kommet ned i den vekten jeg er fornøyd med. Spiser også litt tørket frukt og nøtter. Endret 23. oktober 2013 av Berit
Gjest Søgni Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Det er ikke sånn at jeg spiser lørdagsgodt av rent prinsipp bare fordi det er lørdag, men hvis jeg får lyst på så gjør jeg det. Eller onsdagsgodt, for den del. Legger ikke på meg av det. Jeg pleier oftest å kjøpe smågodt, og mener at det er livskvalitet i løsvekt. 3
miaw Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg spiser egentlig godsaker når jeg føler for det jeg. Enten det er på mandag eller lørdag. Men jeg prøver å begrense meg litt da (men klarer ikke alltid det) 1
Cosette Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 Det er ikke sånn at jeg spiser lørdagsgodt av rent prinsipp bare fordi det er lørdag, men hvis jeg får lyst på så gjør jeg det. Eller onsdagsgodt, for den del. Legger ikke på meg av det. Jeg pleier oftest å kjøpe smågodt, og mener at det er livskvalitet i løsvekt. Det gjør jeg Jeg har det så innprentet fra oppveksten (les: det glade nittitall) at lørdag er godtedagen at jeg bare MÅ ha noe snop på kvelden hvis jeg skal slække på sofaen, selv om jeg kanskje ikke har noe særlig sukkersug akkurat da. Det er en stemme inne i hodet som sier: «Jo, du VIL egentlig ha, det er jo LØRDAG!!!» 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 Nei, spiser ikke godteri nå for tiden. Vil ned de siste gjenstridige 5 kilo, og de sitter hardt. Må være veldig streng med meg selv om jeg skal se noen forskjell på vekta. Men med det kostholdet jeg har begynt med nå, savner jeg faktisk nesten aldri godteri uansett. Anonymous poster hash: 0830f...ee4 1
smalls Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Koser meg med yoghurtnøtter eller popcorn Jeg liker ikke sjokolade eller potetgull. Blir bare kvalm av det.
Maryan190686 Skrevet 23. oktober 2013 #18 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har lagt meg til en vane med å kjøpe 1 stk Troika på lørdagen. Den er vel rundt 270 kalorier. På lørdager spiser jeg ofte annen god mat, og kan da ligge på ca 2000 kalorier (ligger på 1400 på ukedagene). Da kan jeg gå hele uka å glede meg til denne. Jeg tror det er viktig også, at helgen ikke er 2 eller 3 dager, at man velger enten fredag, lørdag eller søndag som godteridag.
FantasDick Skrevet 23. oktober 2013 #19 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg spiser lørdagsgodt (også tirsdagsgodt om jeg har lyst på det). Varierer hva jeg spiser, men jeg er veldig svak for melkesjokolade. Vekta er stabil.
Gjest AnneShirley Skrevet 23. oktober 2013 #20 Skrevet 23. oktober 2013 Tar et glass rødvin hver fredagskveld. Og spiser gjerne litt bedre lunch og middag i helgen enn i uka. Direkte godteri har jeg ikke veldig sans for uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå