Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en falsk person for deg?

Hvordan gjennomskuer du en falsk person?

Anonymous poster hash: 47591...0f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, et sikkert tegn er luftventilen som brukes ved oppblåsing.

• Liker 2
Skrevet

? :P

Jeg vet ikke. Jeg ville bare gått etter "magefølelsen" ikke at den alltid stemmer da...

Skrevet

En falsk person er en som overdriver de positive tingene, man ser at personen snakker om ting han/hun ikke bryr seg om, smiler falskt og snakker mye om ting som ikke er personlige.

Skrevet

En som elsker deg når du er sammen med han/henne, og hater deg så fort du går ut av døra.

Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: 41591...46d

Skrevet

Magefølelsen og intuisjonen din.

Tar typen til ei venninna av samboeren for en stund siden. Da hadde jeg i flere uker fått høre hvor snill og greit og fantastisk han var fra venninnen og samboeren min som hadde truffet ham. Det tok meg ca. 2 minutter før jeg kjente at jeg ikke likte fyren egentlig. Noe var liksom feil med hele ham, både hva han sa og hvordan. Ikke noe veldig tydelig, men jeg tenkte med en gang "faen" for samboeren min og venninnen er mye sammen og dermed blir han mye med oss også :|

Jeg turte selvfølgelig ikke å si noe (litt for konfliktsky, og uten noen egentlig grunner for denne følelsen). Det viste seg jo med tiden (2 måneder) at fyren var totalt psyko!! Skikkelig drittsekk, sa helt forferdelige ting til kjæresten (venninna til sambo), voldelige tendenser som utviklet seg til "mild vold" hvis vi kan si det. Han løy og gjorde oftere ting for å såre enn for å glede.

Magefølelsen all the way!!!!!!!!!

Anonym av åpenbare årsaker.

Anonymous poster hash: 6a406...1ed
Skrevet

Hei.

Selv om man også kan ta feil av magefølelsen, stemmer den som oftest. Jeg synes det kan være vanskelig å putte en finger på akkurat hva det er som gjør en person falsk, men jeg tenker at det ofte er hvordan personen fremstår. F.eks. om en person er veldig overdrevent glad, smisker litt, virker overfladisk og snakker mye om seg selv, kan dette være et tegn på at vedkommende ikke er ekte.

Men som oftest må man oppleve at personen har fremstått som falsk, før man faktisk skjønner det. Eksempelvis: Om jeg forteller en hemmelighet til en venninne, og hun forteller dette videre, og i tillegg vrir på sannheten, også får jeg høre denne hemmeligheten av en annen venninne igjen.. IKKE noe særlig hyggelig, og ganske falskt.

Skrevet (endret)

Å bli en menneskekjenner er en ting.

Men å holde slike falske mennesker på avstand er en helt annen egenskap.

Dette må man jobbe med hele livet, å utvikle seg selv. Jeg liker det, men det er noen ganger ganske vondt. Ikke alltid alle klarer å forstå dine valg heller. Man må også gi andre tid til å finne ut slikt på egenhånd.

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...