AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg startet på skolen, der hvor jeg ikke kjente noen i den nye klassen min som jeg går på nå. Jeg ble fort kjent med en i klassen, som vi kan kalle for Molly og vi ble "limt" fast sammen. Vi snakket masse om hva som helst! Vi hadde det gøy sammen, lo og hang sammen. Jeg prøvde også å bli venn med en jente i klassen min hun virket veldig hyggelig, men det viste seg at hun kun var ute etter Molly og etter vennene mine. Etter 1 uke med ferie, så ble kontakten litt brudd, siden da begynte fienden min å snakke med Molly og de to begynte å ignorere meg. Den jenta som "stjal" "bestevenninen" min liker jeg ikke. Jeg likte ikke henne da jeg og henne gikk ut i byen sammen før jeg ble "limt" med Molly. Forresten så går "fienden" min også i klassen min. Grunnen for at jeg ikke liker fienden min er pågrunn hun er åpentbart en falsk person. Hun smisker for å "få venner", og da mener jeg OVERDRIVELSE og da jeg skulle inn i klasserommet, hørte jeg at hun baksnakket om meg. Jeg sa ikke noe til dem, selvom jeg hørte at de baksnakket om meg. Det som skjer nå er at hun og Molly er alltid sammen på skolen. Uten meg. Men så tenker jeg bare at jeg ikke trenger dem. Jeg har en bestevenn, og flere som jeg kjenner på skolen, men det er kjipt å ikke ha en "god venn" i klassen... Anonymous poster hash: 30516...18f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Bør jeg forresten bare ignorere dem eller henge sammen med andre elever på skolen? Anonymous poster hash: 30516...18f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Å ungdomsskoledrama! Anonymous poster hash: c41dd...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå