Gå til innhold

Pakkekalender for en gutt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å lage pakkekalender til samboeren min i år! :) tenkte å gjøre det som en ny tradisjon her i huset! :) Men jeg vet ikke hva jeg putte i denne kalenderen enda :P så trenger litt tips.

Han har egentlig ikke noen særlige hobbyer, men liker å gå tur, har hund, er en morsom skrue! :) Han er 23 år! :)

Så hva kan jeg gi? trenger 23 gaver som er små ting, og en litt større gave på julaften! :D

Anonymous poster hash: 3ce39...cce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er masse sånne pakkekalender-tråder her om du har sett dem. Hehe, jeg har skrevet i flere, men han skrive i denne og. Kjæresten min er på alderen din (min vet ikke om det).

Jeg har til nå pakket inn 9 pakker (selve pakken tar lang tid å lage for jeg lager sånne: http://4.bp.blogspot.com/-H2JeSblo630/T4CV_l0amCI/AAAAAAAAFEs/GdTex7EkUYs/s640/IMG_9130.JPG med tall på magen) så jeg har kommet et liite stykke på veien ihvertfall. Sjokolade og brus kjøper jeg ikke før i slutten av november.

Det jeg har pakket inn er en kopp det står "glad i deg" på, nypete (siden han liker den sorten), stoppeklokkeegg, "cable buddy", 3 "gavekort" på massasje (jeg er massør, og han kan bestemme hvor), førstehjelpspose som man bruker når man skal blåse i munnen på personen, telys, liten kokebok og salatkrydder (er litt pga at på første daten så spiste vi en kjeeedelig salat uten noe krydder eller oljer, så ja).

Og ellers har jeg disse ideene: skrapeloddskalender som han får 1. desember, liten melkesjokolade, deodorant, kryssordflaxlodd, hjertesjokolade, boxer, kjøkkenhånduk, gelwax til håret, julekaffe, julebrus, julemarsipan og på lillejulaften skal han få kjærestevotter om jeg finner, ellers får han vanlige votter eller lue. På julaften skal han få en fin t-skjorte eller skjorte i tillegg til julegave :)

Jeg vil også gjerne vite hva andre synes om mine ideer, og om jeg er helt på jorde. Jeg tror ihvertfall at dette kan bli en fin kalender og han får ikke bare dritt heller tror jeg.

Anonymous poster hash: 554f0...572
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tipsene! :) Dette var veldig bra! :D

Anonymous poster hash: 3ce39...cce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...