Gjest Kv84 Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Noen som ser hva 2014 bringer meg av gleder? Kjærlighet? Endret 22. oktober 2013 av Kv84
Gjest Gresshoppesang Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Ja. 2014 vil bringe deg gleder i mange former. Det er duket for et år med opptil flere reiser, men aller mest vil det være et år du prioriterer venner. Dersom du ser deg nøye om, vil du oppdage en stor kjærlighet via venner eller bekjente, sannsynligvis i et lystig lag. Tror det vil lønne seg å lage til noen fårikål-fester og rødvinskvelder på høstparten. 1
Gjest Kv84 Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Vet dere om noen andre sider hvor jeg kan bli spådd?
jabx Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har sett haugevis av "spådommer" for nye år. De tar alltid feil. Det er ikke mulig å spå fremtiden.
Alina X Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kan se at det vil falle snø på nyåret også og at temperaturen vil holde seg til under -0. I april vil det feires påske og etter det 17.mai. Deretter føler en tid jeg ser er varmt,men også noe våt. Sola vil være lengre oppe på denne tiden og folk vil benytte anledningen til å holde seg utendørs. Det vil være in å kle seg i hvitt,pudderrosa og andre sommerfarver. Når høsten kommer vil både været og motebildet forandre seg. Det vil bli pop med burgunderrødt og sennepgult og dagene vil bli kortere. Deretter kommer en vinterperiode, og i desember vil det være fullt hysteri rundt noe som kalles jul. Noe mer du lurte på? 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Belag deg på å få noen uventede store skuffelser. Men husk det er du som må velge veien videre. Ikke overlat viktige valg til andre personer som står deg nær. Anonymous poster hash: fea03...04e
Gjest Kv84 Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Belag deg på å få noen uventede store skuffelser. Men husk det er du som må velge veien videre. Ikke overlat viktige valg til andre personer som står deg nær.Anonymous poster hash: fea03...04e Det var jo ikke særlig mye å gleder seg til, jeg ville høre gleder!noe å glede meg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå