Gå til innhold

Hva feiler det denne "mannen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker tilbake på en jeg rotet rundt med litt av og på i ca. 2 år. Jeg innser at denne personen rett og slett må være forstyrret av noe slag. Har aldri møtt noe lignende, og jeg har møtt en del som går under kategorien drittsekk. Han drev meg til vanvidd, og jeg hatet og digget ham på samme tid - men var aldri forelsket. Til det var han bare for gærn.

- Han ble og var aldri tilsynelatende forelsket i noen. Å såre noen så ikke ut til å bety noe som helst. Han hadde vært sammen med flere, men forholdene endte med han var utro til slutt (eller under hele forholdet). Folk jeg kjenner sier at han innrømte aldri at han var i et forhold, selv om det var så tydelig at det er latterlig å lyve om det. En STOR løgner.

- Han måtte alltid ha det som han ville, og måtte ha den han ville! En gang før han i hele tatt kjente meg ordentlig og jeg hadde dratt hjem fra fest, og sov hos en kompis - våknet jeg av at nettopp denne personen hadde lagt seg opp i sengen (?!) Han hadde altså oppsøkt meg av en eller annen grunn.

- En gang insisterte han på å ta meg med til hjembyen sin, og jeg som var med på det meste på den tiden, ble med. Kompisen hans (en av de beste) skulle også være med på turen, men kompisen ville helst ikke ha med en fremmed (for ham) jente på turen, og kompisen ba ham velge mellom meg eller han. Da valgte han meg, uten en gang å gidde å forklare noe som helst. Dette har jeg fått vite i ettertid, og synes det er dårlig oppførsel.

- Han utleverte hemmeligheter til meg, og jeg fikk en følelse av at vi var to personer som kom farlig nær hverandre - uten at vi noen sinne kunne bli noe. Veldig merkelig!

- En annen ting jeg synes er spesielt er at vi hadde ikke snakket på mange måneder, og han hadde hatt titalls damer mellomtiden - og en natt på fylla ringe han meg med gråt i stemmen og sa at han var veldig glad i meg. Jeg tok det overhodet ikke seriøst, og svarte ikke det samme tilbake. Da ble han skuffet, men ikke sur (noe som er ganske sjokkerende!).

Jeg har aldri hatt noe mer kontakt med denne fyren, fordi jeg har fått meg en ordentlig kjæreste. Likevel er det noe rart med hele opplevelsen, og jeg forstår ikke hvordan en fyr som tilsynelatende gir faen i alle damer og bare tenker på sex - har glipp der han muligens later som han bryr seg, og ofrer så mye bare for å "leke".

Er dette et tegn på personlighetsforstyrrelse av noe slag?

Anonymous poster hash: 2c1b6...60a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...