AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Det er kanskje umulig for noen som ikke kjenner meg å svare på dette. Helt fra barneskolen/ungdomskolen har jeg hørt fra flere at jeg er rar, ikke sær men rett ut rar. Det kan ha blitt sagt mens jeg tuller men også når jeg er seriøs, eller bare meg selv. Det går ikke på utseende (tror jeg...) men på meg som person og jeg aner ikke hvorfor. Hva legger du i ordet rar når det er snakk om en annen person? Om du selv har blitt kalt rar, hva er det som har gjort deg "rar"? Anonymous poster hash: 1c5b8...a62
Suss81 Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Hvorfor er det galt å være rar? Selv har jeg alltid blitt kalt rar. I voksenlivet har det faktisk vært positivt ment. Hvorfor strebe etter å være som alle andre?
Berit Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Rar kan bety gøy, spesiell, overraskende. Kan også bety merkelig, snål.
sophiaM Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Spørs veldig hvilke settinger det blir sagt i da. Når jeg definerer en rar person er det fordi han/hun har en sær væremåte (trenger ikke være negativt). Eller hvis man ikke har satt seg inn i vesentlige ting som foregår i samfunnet også. Syns det er rart å ikke engasjere seg og følge med på hva som skjer rundt omkring. Rar kan også være sosial ukomfortabel. At man ikke klarer å lese sosiale koder( kroppsspråk og lignende.
Krinoline Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Det er fint å være rar. Kanskje ikke helt på viddene ekstremt rar, men rar nok til at man har en egen sjarm og er uvanlig nok til at det er en fin opplevelse å snakke sammen. Veldig vanlige folk, de helt urare, er som regel ikke de man husker eller blir ordentlig interessert i.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg er sikkert litt rar selv Men mi bestevenninne fra barneskolen sa til ei anna venninne at jeg var rar. Da jeg fikk høre det igjenn ble jeg jo fornærmet, og tok det opp med henne. Det hun da mente med jeg var rar, var mere at jeg var rar på en søt måte, som ble heller positivt enn negativt som jeg først trudde. Og jeg er jo fremdeles rar på min måte Og det er ikke på utseende, men personligheten min.. Anonymous poster hash: 28c75...fae
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Jenter som prater for mye, eller for lite, ler veldig høyt, gjerne av sine egne kommentarer...og ler når ingen andre ler. De synes jeg kan være litt rare. Anonymous poster hash: c3c0e...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå