Gå til innhold

Fotograf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil dere ha fotograf som bare tar parbilder, eller vil dere heldagsfotografering? Og hva er budsjettet?

Vi brukte Henrik Beckheim, og kunne ikke vært mer fornøyd. Så langt ihvertfall, det er bare 2,5 uker siden bryllupet, så vi har ikke fått alle bildene enda. Men vi har fått en litten "smakebit", og de var fantastisk fine. Han er utrolig dyktig, både fototeknisk og til å fange øyeblikk og stemninger. Også er han så trivelig! Jeg tenkte først det kanskje bare var en gimmick, men han virker veldig oppriktig interessert i folk. Også var han flink til å holde seg i bakgrunnen og å være litt subtil, ikke sånn dytte-kamera-oppi-nesa-på-alle-smiiiiil-da-folkens!-fotograf.

Han koster endel, men du får valuta for hver eneste krone. Heldagsfotografer generelt koster mye penger. Og er det et sted hvor jeg virkelig har sett en nesten konsekvent sammenheng mellom prisnivå og kvalitet på arbeid, så er det på bryllupsfotografer (jeg søkte MYE rundt før vi tok et valg). Tror ikke jeg fant noen under 20.000,- som jeg syntes var verdt det. Men det er jo også et spørsmål om personlig smak og hvor viktig fotoene er for dere. Om dere ikke finnes interessert i sånt og bare vil ha noen fine bilder av dere som par så er det jo ikke noen vits i å bruke en drøss med tusenlapper på det heller :)

Andre jeg synes er flinke:

Jan Ivar Vik

Mona-Lisa T.

Heidi Furre

• Liker 1
Skrevet

Vi skal bruke avdeling IV i Oslo, men jeg vet jo ikke hvordan resultatet blir enda ;)

Skrevet

Dere må sjekke ut Vegard Giskehaug å. Superflink, enkel å jobbe med og han har også hatt bilder i flere magasiner :)

Skrevet (endret)

Takktakk! Skal sjekke ut disse. Vi hadde opprinnelig en vi kjenner privat, men så kom det noe i veien den datoen. Budsjett- ca 10.000. For oss holder det med fotografering i vielsen og offisielle bilder etter. kom over Tuva Kleven og Santina Crolla som ser ganske flinke ut.

btw har vi nok ikke råd til å bruke 20.000 på fotograf, selv om jeg gjerne skulle ønske at vi hadde det..

Endret av Ahs
Skrevet

Vil dere ha fotograf som bare tar parbilder, eller vil dere heldagsfotografering? Og hva er budsjettet?

Vi brukte Henrik Beckheim, og kunne ikke vært mer fornøyd. Så langt ihvertfall, det er bare 2,5 uker siden bryllupet, så vi har ikke fått alle bildene enda. Men vi har fått en litten "smakebit", og de var fantastisk fine. Han er utrolig dyktig, både fototeknisk og til å fange øyeblikk og stemninger. Også er han så trivelig! Jeg tenkte først det kanskje bare var en gimmick, men han virker veldig oppriktig interessert i folk. Også var han flink til å holde seg i bakgrunnen og å være litt subtil, ikke sånn dytte-kamera-oppi-nesa-på-alle-smiiiiil-da-folkens!-fotograf.

Han koster endel, men du får valuta for hver eneste krone. Heldagsfotografer generelt koster mye penger. Og er det et sted hvor jeg virkelig har sett en nesten konsekvent sammenheng mellom prisnivå og kvalitet på arbeid, så er det på bryllupsfotografer (jeg søkte MYE rundt før vi tok et valg). Tror ikke jeg fant noen under 20.000,- som jeg syntes var verdt det. Men det er jo også et spørsmål om personlig smak og hvor viktig fotoene er for dere. Om dere ikke finnes interessert i sånt og bare vil ha noen fine bilder av dere som par så er det jo ikke noen vits i å bruke en drøss med tusenlapper på det heller :)

Andre jeg synes er flinke:

Jan Ivar Vik

Mona-Lisa T.

Heidi Furre

Enig med Pingting i disse (Heidi Furre var ny for meg).

Anbefaler også Christina Børding, Xtina Foto.

Anonymous poster hash: 372f5...8a2

Skrevet (endret)

Min favoritt er definitivt synnovesorthe.com. Vi skal bruke henne. :)

Endret av Iseline
Skrevet (endret)

...

Endret av Nephthys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...