AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg er en gutt på 25, og lurer på hva dere kvinner tenker om om dere møter på en gutt i strømpebukse og shorts? Tenker da strømpebukse og shorts med casual genser/jakke i tillegg til converse. Vil det se katastrofalt ille ut, eller er det okey? Jeg vet ikke helt om jeg skal tørre å bruke det eller ikke! Anonymous poster hash: c8b44...4a1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Katastrofalt, ja. Anonymous poster hash: 0f981...50b
Petalouda Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 ehm ... enkelte ting er rett og slett kun for jenter. sorry. i mine øyne hadde det vært katastrofalt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde ledd inni meg, beklager. Løpetights med shorts over i aktiv setting går greit, men dette? Nei nei nei. Anonymous poster hash: e5f7e...32c 2
skreppamedleppa Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Strømpebukse og shorts ser katastrofalt ut på absolutt alle!! Jeg forstår opplegget på utendørs trening og fotball kamper hvor mote ikke betyr mye, men utenom det styr unna..
Glynis Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Katastrofalt. Det er ikke fint på jenter heller, men helt krise på gutter. Strømpebukse er dessuten for jenter, så det alene er feil. 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Uff, nei. Det er overhodet ikke pent.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Strømpebukse og shorts ser katastrofalt ille ut på både kvinner og menn. Anonymous poster hash: 3f334...abc 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 If you have to ask... Anonymous poster hash: 9a27a...860 1
Vantage Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 Synes det kunne vært fint. Enig, jeg synes det er fint. Alt avhenger selvsagt av farger og combo, samt hvor mye hår du har på bena da...... Jeg bruker endel strømpebukser til blant annet shorts selv, og opplever positive tilbakemeldinger fra de som gir tilbakemeldinger. Se http://mantyhose.net/ så ser dere litt hvordan strømpebukser kan kombineres og være pent for oss gutta også!! Enjoy, Vantage.
tdm900 Skrevet 22. oktober 2013 #13 Skrevet 22. oktober 2013 Synes det kunne vært fint. Helt enig:) På damene er det pent, men vill ikke gått med det selv, bruker mye strømpebukser men da under buksene Men de som er observante kan se jeg bruker de da
Berit Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 Vantage, så mange fine bilder og eksempler på den linken. Noe var ikke så fint, men det meste likte jeg. Synes det er så flott når menn og damer pynter seg. Det er oppmuntrende å se og gjør hverdagen lysere. Liker godt at vi er forskjellige, og at ikke alle går med samme stil. Synes det er nok av folk som nesten aldri pynter seg. Det ser omtrent ut som noen bare har stått opp rett fra sengen og gått ut. Man behøver ikke akkurat å pynte seg så veldig, men i det minste bry seg litt om å stelle seg og ta på seg noe rent, og ikke slepe seg avgårde i for slitne hjemmesko. Eller? 3
FantasDick Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg synes det kan se kult ut, men kommer litt an på kombinasjonen. Jeg synes også det er greit på jenter. Så en del fine bilder i linken til Vantage. 1
skreppamedleppa Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 Enig, jeg synes det er fint. Alt avhenger selvsagt av farger og combo, samt hvor mye hår du har på bena da...... Jeg bruker endel strømpebukser til blant annet shorts selv, og opplever positive tilbakemeldinger fra de som gir tilbakemeldinger. Se http://mantyhose.net/ så ser dere litt hvordan strømpebukser kan kombineres og være pent for oss gutta også!! Enjoy, Vantage. Tja liker du stilen så liker du stilen og for all del vi har vel alle noe som direkte svir i øynene på andre mennesker i klesskapet vårt, alle kan ikke like alt. Men som sagt for meg så fremstår dette bare som merkelig. Jeg synes det var heslig den tiden sånn ca 97% av alle kvinnfolkene gjekk rundt med strømpebukse og shorts samtidig, jeg synes det ser like gale ut nå når moten har dødd litt ut og jeg synes det ser minst like heslig ut på menn. Det er ingen ting galt i å pynte seg og jeg applauderer individuell stil så liker du det så for all del kjør på, men jeg finner ingenting i linken din som kan klassifiseres som pent..
tdm900 Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Vantage, så mange fine bilder og eksempler på den linken. Noe var ikke så fint, men det meste likte jeg. Synes det er så flott når menn og damer pynter seg. Det er oppmuntrende å se og gjør hverdagen lysere. Liker godt at vi er forskjellige, og at ikke alle går med samme stil. Synes det er nok av folk som nesten aldri pynter seg. Det ser omtrent ut som noen bare har stått opp rett fra sengen og gått ut. Man behøver ikke akkurat å pynte seg så veldig, men i det minste bry seg litt om å stelle seg og ta på seg noe rent, og ikke slepe seg avgårde i for slitne hjemmesko. Eller? Helt enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå