Gå til innhold

de blir sinte når jeg er syk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en melding til fosterfar rett ista for å si ifra om at jeg mest sansynlig har blitt smittet av magesjau som går i klassen for tiden, og lurte derfor på om han kunne sende en melding til lederen til kurset jeg egentlig skulle vært på idag.

Han virket skikkelig irritert og spurte om jeg ikke kunne orke å sitte der den timen, og da svarte jeg at det orket jeg ikke. Dro nesten hjem fra skolen idag nettopp fordi jeg føler meg skikkelig uggen. Dette kurset går over lengre tid to dager i uken ( og jeg har i tillegg tatt det før ), så jeg syns liksom at man kan ha en sykedag når man faktisk er dårlig. Skikkelig kjedelig å bli møtt med litt sånn vanntro når man er dårlig ...

kurset begynner om 20 min, og jeg vurderer nesten å dra for å slippe surmulinga demmes når de kommer hjem fra jobb, men kjenner jeg har seriøst lite lyst å skulle sitte der en time når jeg har mest lyst å flytte inn på do!

hva gjør jeg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du magesjau, så må man jo på toalettet ofte. Hva hvis du i tillegg begynner å spy? Du kan jo risikere å smitte mange andre på det kurset også. Jeg hadde holdt meg hjemme.

Dessuten, hadde jeg vært en del av det kurset og du smitta meg med magesjau, hadde jeg blitt mer sint for det enn om du valgte å bli hjemme! :fnise:

Endret av drue
Skrevet

Jeg ville holdt meg hjemme. Hadde en med omgangssyken gått ut blandt folk og deretter smittet meg, hadde jeg blitt veldig sinna! Omgangssyken er forferdelig (og veldig smittsomt), så de som holder kurset forstår nok godt at du holder deg hjemme :) Det burde fosterforeldrene dine forstå også.

• Liker 2
Skrevet

Men om du er så dårlig at du ikke orker kurset, hvordan orker du en hel dag på skolen da? Og kunne du ikke bare selv gi beskjed til kursleder om at du var syk?

Anonymous poster hash: 91c87...5aa

Skrevet

De har vel sine grunner til å tvile på deg da.

Anonymous poster hash: cc5e8...1ea

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...