AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Del Skrevet 22. oktober 2013 Smerter rett ovenfor navlen som er så sterke at jeg blir kvalm. Jeg har også løs mage, hele tiden! Jeg har ikke klart å spise på over 3 dager, eller har spist en liten ting en gang pr dag, men drikker vann/juice hele dagen. Magen min har blåst seg opp noe veldig. Og det startet med grønn, halv løs avføring. Også ble det bare verre. Jeg får hodepine og muskel/leddsmerter av dette. Jeg sover mer enn jeg er våken. Og de smertene rett over navlen er stikkenede og kommer ofte! Å dra til legen, da er det eneste som skjer at de skriver en sykemelding og venter på at det skal gå over. Jeg hører det bobler og braker i magen hele tiden. Men snart burde det jo være tomt.. Noen som har opplevd noe liknende? Anonymous poster hash: 4d7e1...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxhmj Skrevet 22. oktober 2013 #2 Del Skrevet 22. oktober 2013 Tror ikke noen her inne kan besvare spørsmålet ditt. Jeg syns du burde forklare alt til legen din. Men kan jo være noe med tarmene dine? Du burde i hvert fall forklare det du tror det er. Tarmene ligger jo ved navlen. Men jeg er ikke lege, så du burde oppsøke lege eller dra til legevakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 23. oktober 2013 #3 Del Skrevet 23. oktober 2013 jeg ville dratt til legen og fått undersøkt hva det er. jeg hadde tarminfeksjon (campylobacter) i sommer og da hadde jeg diáre og magesmerter i over en uke. orket ikke spise i det hele tatt de første dagene og alt jeg spiste etterhvert kom jo ut igjen, så ble skikkelig dårlig og klarte nesten ikke å reise meg fra senga engang. denne infeksjonen kommer gjennom dårlig mat. du har jo sikkert ikke det samme, men jeg ville uansett ha sjekket det. jeg ble sykemeldt og fikk beskjed om at det ville gå over... det gjorde det jo også fikk tilbud om antibiotika også. drar du til legen og tar avføringsprøve kan det jo være at de finner noe? god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå