Gå til innhold

Kutt ut Anonym Bruker på Aktuelle saker og politikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen grunn til å diskutere politikk som anonym. Ingen, niks , nada.

Den eneste grunn til å bruke Anonym her er at man kan trolle å argumentere mot seg selv.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

Enig, og har klaget på det mange ganger, men ser ikke ut som om de som styrer ønsker å bedre politikkforumet.

• Liker 2
Skrevet

Den eneste grunn til å bruke Anonym her er at man kan trolle å argumentere mot seg selv.

Dette er KVINNEGUIDEN, ikke GAMMELMANNsguiden. Liker du ikke hvordan vi har det her, så gå til et forum som passer for din gruppe.

Anonymous poster hash: 90166...dd1

• Liker 12
Skrevet

Jo, det er mange gode grunner til det. Å få sine politiske synspunkter trukket opp i andre deler av forumet er en uting.

Du ønsker kanskje at valg ikke skal være hemmelig lenger, også?

Anonymous poster hash: 6ac46...d34
  • Liker 24
Gjest Snoken-
Skrevet

Hva er vitsen med en bruker om du er redd for å bruke den? Jeg synes ikke AnonymBruker er passende i et seriøst tema som Aktuelle saker og politikk.

• Liker 5
Skrevet

Dette er KVINNEGUIDEN, ikke GAMMELMANNsguiden. Liker du ikke hvordan vi har det her, så gå til et forum som passer for din gruppe. Anonymous poster hash: 90166...dd1

hvordan skulle du fått gleden ved å skrive dette dersom jeg hadde vært anonym ?

Jo, det er mange gode grunner til det. Å få sine politiske synspunkter trukket opp i andre deler av forumet er en uting. Du ønsker kanskje at valg ikke skal være hemmelig lenger, også? Anonymous poster hash: 6ac46...d34

Jeg forventer at folk kan oppføre seg i diskusjon.....

Og nei, jeg er ikke imot hemmelig valg.

• Liker 4
Gjest Summers
Skrevet

Dette er KVINNEGUIDEN, ikke GAMMELMANNsguiden. Liker du ikke hvordan vi har det her, så gå til et forum som passer for din gruppe.

Og det er vel en av grunnene til at AB-funskjonen burde fjernes.

• Liker 8
Skrevet

Det her er jeg svært enig i. Jeg er svært lei med å diskutere mot personer som enten bare lager til sak eller er useriøse under at de kan være anonyme. Ingen grunn til at personer som hyller tortur og drap skal få lov til å være anonyme. Debatt skal være fri, men det er noe annet å ikke engang ha et nick.

• Liker 2
Skrevet

hvordan skulle du fått gleden ved å skrive dette dersom jeg hadde vært anonym ?

Jeg forventer at folk kan oppføre seg i diskusjon.....

Og nei, jeg er ikke imot hemmelig valg.

Det funker ca like bra i praksis som sosialisme?

Anonymous poster hash: c9dbe...42b

Skrevet

Hvilken gruppe er det han skal til? Hva er det som gjør at du har mer rett enn andre her? Det er nettopp slike som deg som ikke tør å stå for egne meninger, det er slike som deg som ødelegger forumet. Et hetsekampanje i det skjulte. Du står for en mobbekultur som ellers i samfunnet er straffbart.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal ikke være uenig i at det hadde vært best om det ikke var noen AB-funksjon på disse sidene, siden det stort sett ikke diskuteres noe som er spesielt sensitivt eller personlig.

Men KG er kanskje redd for at det går ut over trafikken og aktiviteten dersom de fjerner også Anonym Bruker-funksjonen. Det ble jo sperret for gjesteposting for ikke lenge siden, og man må kanskje se hvordan det har påvirket forumet før man evt gjør flere endringer.

Personlig så syns jeg det er mer enn anonymt nok med nick, og særlig så lenge man ikke kommer inn på personlige forhold eller diskuterer mer følsomme ting.

Jeg kommer ikke til å sørge dersom AB-funksjonen også blir sperret. Men jeg kan ikke se det skje med det første.

• Liker 2
Skrevet

Ja for kvinner kan jo ikke forventes å kunne stå for sine meninger...
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er enig, men frykter det ikke blir endret. Synes AB-funksjonen har like lite å gjøre her som på SnikkSnakk. At man kan være AB på samliv, familie, seksualitet og privatøkonomi fordi det er sensitiv informasjon - JA. Det forstår jeg.

Men når man ikke får lov til å være AB på "ris og ros"-forumet til KG, da trenger man heller ikke være AB for å diskutere aktuelle saker, politikk, regjering og whatnots.

Man er jo selv så anonym som man gjør seg i eget brukernavn... Så det er ikke som om noen tvinger deg frem med fullt navn og personnummer her... Synes forresten svar #3 i denne tråden viser hvorfor AB-forbud på enkelte områder trengs. Det er bare syre og oppgulp.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville heller hatt obligatorisk AB på politikk enn ingen AB. Som det er nå virker det som noen er mer opptatt av å fremheve seg selv enn hva som er bra for samfunnet.

Så lenge moderatorer gjør jobben sin, ser jeg virkelig ikke poenget med å fjerne det.

• Liker 7
Skrevet

Jeg ville heller hatt obligatorisk AB på politikk enn ingen AB. Som det er nå virker det som noen er mer opptatt av å fremheve seg selv enn hva som er bra for samfunnet. Så lenge moderatorer gjør jobben sin, ser jeg virkelig ikke poenget med å fjerne det. Anonymous poster hash: c9dbe...42b

Hva mener du med dette ? Her inne er det diskusjon, ordskifte. Det er ingenting her inne som gjør samfunnet bedre .

Skrevet

Hva mener du med dette ? Her inne er det diskusjon, ordskifte. Det er ingenting her inne som gjør samfunnet bedre .

For meg er å finne gode løsninger en del av enhver diskusjon, på aktuelle saker og politikk omhandler det for det meste samfunnet rundt oss.

Synes dessverre veldig mange er mer opptatt av å "vinne" enn å komme frem til beste løsning for alle parter. Tror AB kunne vært med på å fjerne litt av konkurranseinstinktet hos enkelte.

• Liker 4
Skrevet

For meg er å finne gode løsninger en del av enhver diskusjon, på aktuelle saker og politikk omhandler det for det meste samfunnet rundt oss. Synes dessverre veldig mange er mer opptatt av å "vinne" enn å komme frem til beste løsning for alle parter. Tror AB kunne vært med på å fjerne litt av konkurranseinstinktet hos enkelte. Anonymous poster hash: c9dbe...42b

Diskusjon her inne er tidtrøyte ( jeg makter ikke å ikke gjøre noe på reise) diskusjon her inne er ikke viktig. Diskusjonene som betyr noe tar man ansikt til ansikt og helst i demokratiske folkevalgte organer .

Skrevet

Diskusjon her inne er tidtrøyte ( jeg makter ikke å ikke gjøre noe på reise) diskusjon her inne er ikke viktig. Diskusjonene som betyr noe tar man ansikt til ansikt og helst i demokratiske folkevalgte organer .

Det må vel være opp til hver enkelt hvor mye man legger i det og hvor man ønsker å ta debatten? Er man en 18-årig førstegangsvelger er det nok lettere å få delt tanker her enn i stortingets spørretime, for å sette det helt på spissen.

• Liker 3
Skrevet

Ikke alltid.

Jeg skrev et innlegg engang med brukernavnet mitt og så to dager senere var det noen som kalte meg høyre populistisk bitch, derfor var det ikke noen vits i å lese det nye innlegget mitt. Derfor synes jeg det er greit noen ganger å være annonym.

Derimot er jeg glad for at man får en midlertidig kode, slik at det blir letter å følge diskusjonen.

Anonymous poster hash: 3e20f...501

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...