Atilla Skrevet 12. juni 2002 #1 Skrevet 12. juni 2002 Vi skal sette inn annonse under "Vi gifter oss". Noen som har tips til hva som skal stå? Det pleier jo å stå: Vi gifter oss dd.mm. Vielse i .... kirke kl tt.tt. Adr. ........, sted Bruden og brudgommen Men kan vi sette inn noe litt freskere? Trenger en god ide!!
Engel Skrevet 12. juni 2002 #2 Skrevet 12. juni 2002 Jeg henger meg på her og lurer på hvilke aviser dere setter annonser i? Vi er fra hver vår kant av landet, og bor selv et 3. sted. Tenkte å annonsere i lokalavisene der vi er fra, men vi har nesten mer kjente i et par andre byer, bør vi annonsere der også? det koster jo litt... Har ingen friske forslag å komme med til annonsen desverre. Siden det er pris pr linje er det jo en fordel om det er kortest mulig.12
Augustbrud02 Skrevet 12. juni 2002 #3 Skrevet 12. juni 2002 Må dere betale for disse kunngjøringene? De er da gratis i avisene her. Da vi satte inn en kunngjøriung om at vi hadde forlovet oss var det iallfall gratis. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-12 11:46 ]
Rose Skrevet 12. juni 2002 #4 Skrevet 12. juni 2002 Ola og Kari blir herr og fru! - 10.08.02 i x kirke kl. 15.00. Adressen for dagen xxx Navnene (fornavn og etternavn) Annonser i lokalavisen der dere kommer fra, event. i avisen i distriktet dere gifte dere. Vi har venner i andre storbyer også men det er ikke aktuelt å annonsere der. De vet det allikevel. Pris: I vår lokalavis koster det 30 kr per annonse. Den regionale avisen tar en del mer : )
littlemama Skrevet 12. juni 2002 #5 Skrevet 12. juni 2002 jeg har et forslag.Hva med "Ja,vi elsker hverandre i xxx kirke 22.06.02 kl.13.00.o.s.v
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #6 Skrevet 15. juni 2002 XXXXX og XXXXX gifter seg i XXXXX kirke kl, dato, adr for dagen Her koster det ikke noe å sette de inn. Vi skal sette inn våre i de to mest vanlig avisene der vi kommer fra, og lokal avisa her vi bor nå.
Barbie Skrevet 15. juni 2002 #7 Skrevet 15. juni 2002 Vi skal bare skrive: xxxxx og xxxxx gifter seg i den norske sjømannskirke på Gran Canaria den 23 august. Adresse for dagen: Hotell xxxxxx Playa del Ingles. 8) Ismen 8)
Villemo Skrevet 16. juni 2002 #8 Skrevet 16. juni 2002 LJeg hiver meg på denne! Hva med noe fresk noe da??? Ikke det samme vanlige..... kom igjen jenter! Dere har sikkert noe lurt på lager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå