Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? På overleppe? Hva kostet dette? Fikk du sår etter behandling?

Anonymous poster hash: ae995...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde å gjøre dette hjemme og det gikk ikke så bra. Likevel så har jeg tenkt å prøve igjen neste uke da dette er langt billigere enn det klinikker har å tilby, og som kjent så gjør øvelse mester. Eneste jeg er litt bekymret for er røde flekker jeg fikk på huden der jeg brukte laseren forrige gang, og jeg lurer på om dette var på grunn av for lite ultralydgele.

Skrevet

Har gjort det nedentil hos en klinikk. Fikk det gratis da venninnen min er daglig leder der, men det var vondt, og jeg fikk sår med "skorpe" (fordi jeg har sensitiv hud, og det var første gang, men var ikke farlig). Skorpene ble borte etter et par uker. Jeg var helt glatt nedentil i ca 1/2 år. Gjentok ikke behandlingen, men har mye mindre hår nå enn det jeg hadde før behandlingen. Ifølge venninnen min har slike behandler mer effekt på meg fordi jeg er mørkhåret. Lyshårede personer vil ikke få samme gode effekt etter én behandling og må derfor generelt ta flere behandlinger.

Skrevet

Noen som har gjort det? På overleppe? Hva kostet dette? Fikk du sår etter behandling?

Går du til en ordentlig klinikk så skal du ikke få sår. Du kan få noen røde merker her og der, men de skal forsvinne til dagen etter. Det funker som bare det (jo mørkere hår mot lysere hud jo bedre), men du må gå til noen som tilbyr behandling med diodelaser, og ikke IPL (IPL er egentlig ikke laser). Du må regne minst 3 behandlinger, og mest sannsynlig fler. Pris varierer. 700-1000 per gang ca.

Anonymous poster hash: d8654...3aa

Skrevet

Jeg prøvde å gjøre dette hjemme og det gikk ikke så bra. Likevel så har jeg tenkt å prøve igjen neste uke da dette er langt billigere enn det klinikker har å tilby, og som kjent så gjør øvelse mester. Eneste jeg er litt bekymret for er røde flekker jeg fikk på huden der jeg brukte laseren forrige gang, og jeg lurer på om dette var på grunn av for lite ultralydgele.

Hadde du barbert deg der da? Hvilket apparat bruker du?

Anonymous poster hash: d8654...3aa

• 2 uker senere...
Skrevet

Pris vil avhenge litt av hvilken hårfarge du har. Har du lyst hår vil ikke laser fungere på dette uten at du først tar en kur som tilfører mørkt fargestoff til hårsekken. Denne kuren koster ca 700 kroner.

Timeprisene varierer litt fra klinikk til klinikk, og antall behandlinger er individuell. Men du må nok regne med minimum 3 behandlinger, med en timepris fra 1000 kroner og oppover.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...