Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #21 Del Skrevet 4. mai 2004 Mitt triks er å være veldig aktiv i senga. Ta styring og gjøre mye av jobben. Er jeg veldig kåt, slikker jeg ham bak. Det er et triks som slår veldig godt ann (Æh, kom ann damer, ikke vær så fordomsfulle) Jeg får ikke lov av min kjære å gjøre det, har spurt flere ganger, men han nekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #22 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg får ikke lov av min kjære å gjøre det, har spurt flere ganger, men han nekter ....og det er ganske forståelig..... Aldri i verden om noe skal borti rompa mi når jeg har sex. Kall meg gjerne kjedelig, men jeg synes ikke noens tunge har noe der å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. mai 2004 #23 Del Skrevet 4. mai 2004 Det funka VELDIG bra å ta ham med ut på balkongen forrige kvelden... Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #24 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er sikkert flere enn jeg som har oppdaget at menn har en sterk erogen sone i analen. Like innenfor lukkemuskelen på magesiden finner du prostatakjertelen. Den kjennes glatt og myk ut. Masser den, og han vil male som en katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 4. mai 2004 #25 Del Skrevet 4. mai 2004 Det var jeg som hadde den over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 4. mai 2004 #26 Del Skrevet 4. mai 2004 Det var jeg som hadde den over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. mai 2004 #27 Del Skrevet 4. mai 2004 Må trikset være i senga? Fint å gi en BJ mens maten blir klar, for eksempel, eller mens han holder på med noe helt annet, ser film, vasker opp, leser bok, kjører bil, eller lignende 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 4. mai 2004 #28 Del Skrevet 4. mai 2004 Et godt poeng, Glammy. En positiv erfaring fra sist helg da jeg fikk ham skikkelig tent ved å tukle litt med og såvidt smake på godsakene hans da vi var på kino. Vi måtte inn på et handicaptoalett med en gang filmen var ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. mai 2004 #29 Del Skrevet 4. mai 2004 Neinei, kun senga, seffers! Noe annet er syndig! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. mai 2004 #30 Del Skrevet 4. mai 2004 Neinei' date= kun senga, seffers! Noe annet er syndig! :fy: Ok, øh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amy Skrevet 4. mai 2004 #31 Del Skrevet 4. mai 2004 Har en ganske enkel mann egentlig. Så lenge han blir sugd lenge og godt så er han storfornøyd (men hvem er ikke det;) ). Ellers så digger han villt når jeg gjør litt mer ut av det. Feks med stay-up og annet lekkert undertøy, stearinlys osv. Har lenge tenkt på å også ta på meg lange hansker også. Tror han hadde likt det også (hvertfall en viss plass). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 4. mai 2004 #32 Del Skrevet 4. mai 2004 Det beste trikset?Hmmmm...Det må vel være når jeg suger ham, å la tunga erte pungen forsiktig før jeg lar tungspissen gli saaakte oppover langs hele p****n. Gjerne samtidig som jeg klorer lett på magen eller innsiden av lårene hans. Hvis du i tillegg plasserer ham på en stol foran speilet, så han samtidig kan se alt du gjør.....wow,for en respons! Menn ER jo visuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2004 #33 Del Skrevet 5. mai 2004 har et spesielt trix som jeg gjør meg tunga ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #34 Del Skrevet 5. mai 2004 har et spesielt trix som jeg gjør meg tunga ja Si det, si det, si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2004 #35 Del Skrevet 5. mai 2004 Si det, si det, si det! eh! det er litt vanskelig å forklare :oops: må nesten vise det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity Skrevet 5. mai 2004 #36 Del Skrevet 5. mai 2004 *..venter spent på bilder/video fra lurven..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2004 #37 Del Skrevet 5. mai 2004 *..venter spent på bilder/video fra lurven..* driver å lager en opplæringsvideo ja den kommer i handelen fra første juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #38 Del Skrevet 5. mai 2004 Bilder? Video? :o Nei, du må nok komme og vise meg det i praksis, i stedet, lurv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2004 #39 Del Skrevet 5. mai 2004 Bilder? Video? :o Nei' date= du må nok komme og vise meg det i praksis, i stedet, lurv. da må jeg kanskje vise det på en av venninene dine så du kan se hva som virkelig foregår..... for hvis jeg gjør det på deg kommer du bare til å besvime av nytelse og da får du jo ikke med deg hemmeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #40 Del Skrevet 5. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå