Gå til innhold

Hva er ditt "triks" i senga?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Har du et spesielt triks som du bruker i senga? Noe som partneren setter ekstra stor pris på? En "sikker" vinner? (Og nei, dette er ingen løktråd, jeg lurer virkelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

(Dette er seriøst og ikke tull, så ikke angrip "gjest"!)

Mitt triks er å få det til å gå for ham fortest mulig slik at det ikke varer så lenge...synes sex er litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

å ta av seg enkelte essensielle klesplagg funker ofte ganske bra :sjarmor:

eller man kan ta PÅ seg (opphengt i preposisjoner i dag), da gjerne stay-ups, høye hæler og ingenting annet. Funker også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat lik den ene Seinfeld episoden. Når Jerry fortalte at han hadde et triks han brukte i sengen som gjorde damene ville. Vi fikk aldri vite detaljene, men det var et eller annet som skulle "knipes" på slutten såvidt jeg husker.

Men nei....jeg har ikke noe knep i sengen. Bortsett fra kanskje at jeg legger en del av dyna mellom bena og legger meg på magen. Da sovner jeg som en stein. Det er mitt sovetriks.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Bortsett fra kanskje at jeg legger en del av dyna mellom bena og legger meg på magen. Da sovner jeg som en stein. Det er mitt sovetriks.

:-)

Vel... Nå tenkte jeg altså på noe for å glede partneren, jeg. Men for all del, kanskje hun finner glede i at du sovner tidlig? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Nå tenkte jeg altså på noe for å glede partneren, jeg. Men for all del, kanskje hun finner glede i at du sovner tidlig? :tunge1:

Det kan jeg love deg at hun gjør....så slepper hun å feike hodepine hver eneste kveld. Hun har jo sexlektøy som erstatter meg og vel så det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et orgasmetips iallefall....

Inn med 2 fingre og rist på handa som en vibrator. Funker bra, men er fryktelig slitsomt. Slik fikk min nåværende sin første orgasme uten klitorisstimulering. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ah, selvfølgelig! :oops: :)

Okay, mitt triks, som jeg har skrevet litt om før, er et veldig følsomt punkt nederst på korsryggen, på venstre side av ryggraden. Det er litt vanskelig å forklare hvor det er, fordi det sitter på litt forskjellig sted fra person til person. Her sitter det en "bunt" med nerver som kan bli veldig sensitive hvis en stryker litt i det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Er det derfor madamen liker at jeg har en hånd nederst på ryggen hennes når hun sitter øverst... hmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg synes ting tar litt for lang tid så smører jeg den inn med Cool Mint og gir han en bestemt blow job. Tar omtrent 10 sek så "overgir" han seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar
Har et orgasmetips iallefall....

Inn med 2 fingre og rist på handa som en vibrator. Funker bra, men er fryktelig slitsomt. Slik fikk min nåværende sin første orgasme uten klitorisstimulering. :P

Mmmmmmmmm :P Funker definitivt bra. Værre med hånden/armen som gjør jobben *ler*

Flink gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bra?

Leste Monstermagnets triks: det hørtes ikke noe godt ut! Glad det ikke er meg..

Hilsen jente 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake
(Dette er seriøst og ikke tull, så ikke angrip "gjest"!)

Mitt triks er å få det til å gå for ham fortest mulig slik at det ikke varer så lenge...synes sex er litt kjedelig.

der er vi ovendte, for jeg sier TA PAUSE for at det skal vare lengre :)

Og NEI han har ikke noe imot det for hvis det går for fort sier han Å faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Aha. Er det derfor madamen liker at jeg har en hånd nederst på ryggen hennes når hun sitter øverst... hmmmm.....

Det kan nok tenkes. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Titto

Mitt triks er å være veldig aktiv i senga. Ta styring og gjøre mye av jobben. Er jeg veldig kåt, slikker jeg ham bak. Det er et triks som slår veldig godt ann :P

(Æh, kom ann damer, ikke vær så fordomsfulle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt triks er å være veldig aktiv i senga. Ta styring og gjøre mye av jobben. Er jeg veldig kåt, slikker jeg ham bak. Det er et triks som slår veldig godt ann :P  

(Æh, kom ann damer, ikke vær så fordomsfulle)

Fordomsfulle? Du har jo ikke fått noen reaksjoner enda... Kanskje ikke alle tør å skrive om de beste triksene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Jeg pleier å ri han, og da lar jeg han gli nesten ut, og trær meg ned på han igjen. DET liker han. :wink: Det både ser og hører jeg. :sjarmor: Jeg liker det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...