Miss Lucky Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Ja noen som vet om et interiørforum med mye aktivitet ?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Nei, men vet du om denne siden? http://vintageinteriorblogs.com/ Anonymous poster hash: 2f34b...a15
hagegnom Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Ja noen som vet om et interiørforum med mye aktivitet ? på houzz.com har de et slags forum. Ikke norsk da, men mye spennende input :-)
Miss Lucky Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2013 på houzz.com har de et slags forum. Ikke norsk da, men mye spennende input :-) Men er liksom det som er problemet jeg får mye input og ideer fra både Internett og tv, men aner ikke hvor jeg får tak i produktene her i Norge. Sinnsykt dårlig utvalg her i landet 1
hagegnom Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Men er liksom det som er problemet jeg får mye input og ideer fra både Internett og tv, men aner ikke hvor jeg får tak i produktene her i Norge. Sinnsykt dårlig utvalg her i landet Ah, ja. Sant det! Derfor jeg begynte å lese interiørblogger. Norske, vel å merke. Heldigvis begynner noen å bevege seg litt vekk fra shabby chic.
Miss Lucky Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2013 Ah, ja. Sant det! Derfor jeg begynte å lese interiørblogger. Norske, vel å merke. Heldigvis begynner noen å bevege seg litt vekk fra shabby chic. Har du tips til noen gode norske blogger som ikke kjører shabby chic/rustikk stil da ?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Lindevegen og villapaprika. Anonymous poster hash: 3d323...fea
Vivienne Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg leser ikke så mange interiørblogger (synes alle blir like og kjedelige, spesielt de norske), men disse følger jeg relativt fast med på: draumesidene.blogspot.com silje-vaniljeis.blogspot.com tonjeboganes.com jegerjonathan.blogspot.com og eddaskreativiter.blogspot.com 1
hagegnom Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Har du tips til noen gode norske blogger som ikke kjører shabby chic/rustikk stil da ? Her er noen jeg liker. Litt forskjellige stiler, men ingen som kjører ren shabby chic/rustikk :-) www.livingvilla.no www.amalieshus.no aflekthome.blogspot.com (selger møbler og blogger stort sett om det hun selger) tomineshjem.blogspot.com (Veldig fint hus, men blogger ikke så mye for tiden? Selger stort sett de produktene hun blogger om. Men mye inspirasjon å hente!) anettewillemine.blogspot.com chicikkeshabby.wordpress.com elisabethheier.blogspot.com
Miss Lucky Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Fremdeles ingen som vet om norske interiørforum ? Endret 21. januar 2014 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 Lindevegen og villapaprika. Anonymous poster hash: 3d323...fea Villa paprika er jo veeeldig rustikk/shabby chic Anonymous poster hash: 3d672...426 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå