AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Kom til Norge for ca 6 år siden pga kjærlighet og har vært samboer med ham inntil i fjor. Alle "våre" venner var faktisk hans, og da det ble slutt i fjor, mistet jeg samtidig disse vennene. Nå har jeg flyttet, fått ny jobb og ble kjent med noen få personer. Jeg syntes det kunne være greit å opprette en fb konto, og det har jeg gjort. Men jeg har veldig få fb-venner. Tenker ikke å ha 200 fb venner, men det antallet venner jeg har er godt representativ for hvor mange jeg kjenner og har kontakt med... altfor få. Etter en periode hvor jeg bare måtte fordøye bruddet og bygge et nytt liv, tar jeg nå tak i det og har et mer sosialt liv. Men det er slik at når man har passert 30 er det ikke så lett å få nytt nettverk. Har dere noen tips på hvordan jeg kunne få flere fb venner? det er vel slik at man ikke behøver å være ordentlige venner for å bli det på fb? mine bekjente er allerede blitt fb venner... (Jeg vet man skal ha forskjellige aktiviteter for å bli kjent med nye folk, men uten å komme inn i detaljer, har jeg foreløpig ikke mulighet til å ha sånne aktiviteter.) På forhånd takk for deres svar Anonymous poster hash: 0bd36...d3a
Karmosin Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Du kan jo se etter grupper på FB om temaer du interesserer deg for, hvor det er litt aktivitet og diskusjon. Deltar du aktivt selv blir det fort chat og pmer og venneforespørsler av det. Det kan bli RL-venner av det også.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Du kan jo kanskje bli fb-venn med noen av de du kjente fra det landet du kommer fra? Familie? Søke opp noen barndomsvenninner? Noen av kollegaene dine? Og hvorfor er det viktig å ha mange venner på face egentlig? Du kan jo bi aktiv på et forum om noe du interesserer deg for om du vil chatte og sånn... Anonymous poster hash: 995b1...d86
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Kanskje det kjekkeste hadde vært å flytte tilbake til familie og venner? Gå inn og skjul antall venner slik at andre ikke ser det, og så tenker du ikke mer på det. Anonymous poster hash: 8be36...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå