Gå til innhold

til jenter: liker du å kjenne på muskler?  

37 stemmer

1. 1. til jenter: liker du å kjenne på muskler?

• nei, det driter jeg i
      31
    • ja, det er digg
      59

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Selv synes jeg det er helt topp når fyren flexer med en passe muskuløs overarm! :wink::tunge1:

(var så mange tulleinnlegg innlegg her nå, tenkte jeg skulle slenge meg på med et jeg også. :ler: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Mine egne? Definitivt? :hoho: men det var ikke det jeg tenkte på. Jeg klarer ikke slike bole-typer med bulende muskler, men er en fyr passe veltrent (som min kjære) er det selvsagt positivt...

Skrevet

Jeg er enig med Ethereal, en passe veltrent mann er bra, for mye muskler er forferdelig både å se og ta på (og vitner dessuten om en person som bruker all sin fritid på helsestudio, og en slik mann er jeg overhodet ikke interessert i).

Gjest Yoni
Skrevet

Liker absolutt å skvise på kjærestens :Hehe:

Gjest 1111
Skrevet

Muskler er sexy :sjarmor:

Men for mye? :o nei takk!

Alt med måte :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Liker muskler ja, men innenfor rimelighetens grenser :)

Gjest care
Skrevet

Passe er bra, blir det for mye så blir det feil. Men egentlig bryr jeg meg mest om hjernemusklene.. :wink:

• Liker 1
Skrevet
Passe er bra, blir det for mye så blir det feil. Men egentlig bryr jeg meg mest om hjernmusklene.. :wink:

:Nikke:

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg er ikke sånn som ber de vise frem musklene for å kjenne på de. Det gidder jeg ikke. Men å ligge og stryke på en myk deilig mannekropp og se og kjenne at det er litt muskler og styrke under huden liker jeg. :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Liker å kjenne på armene..... bicepser.... men de må være naturlig trent, ikke overtrent og/eller bolet...

Liker å kjenne på skuldre også.... digg..

Gjest GreenSky
Skrevet
Liker å kjenne på armene..... bicepser.... men de må være naturlig trent, ikke overtrent og/eller bolet...  

Liker å kjenne på skuldre også.... digg..

Enig!!!! :):sikle:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Like mye som å kjenne på en stein. :ler: Ikke litt engang.

Gjest gjest1
Skrevet

Madam - mener du alvorlig at du ikke liker mannemuskler? Samme for deg om han er fiskebolle eller tarzan?

Ok, da - jeg også synes at hjernen er en viktig muskel, men jeg like at det som er utenpå mannen også er litt lekkert...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Emm.. hjernen er da ikke laget av muskelvev? Ja, den er det viktigste organet for meg også, men når det kommer til muskler, så er tungemuskelen den viktigste... :hoho:

KØDDA!

Muskler er dødsdigg (Bjørnemannen har akkurat begynt å se effekten av trening... *slurp*)

Gjest Forutsatt at...
Skrevet

Ja, liker veldig godt en veltrent kropp med stramme muskler som jeg kan kjenne på....forutsatt at denne kroppen har et intelligent hode. Har den ikke det, er det ikke noe spennende å ta på kroppen, synes jeg.

Jente 28

Gjest care
Skrevet
Emm.. hjernen er da ikke laget av muskelvev? *)

Hjernene er i aller høyeste grad en muskel. Den allerviktigste muskelen faktisk som må bygges opp :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Er det ikke fettvev? Eg berre spør...

Gjest Embla s
Skrevet
Passe er bra, blir det for mye så blir det feil. Men egentlig bryr jeg meg mest om hjernemusklene.. :wink:

:Nikke::)

Gjest TomKrus
Skrevet
Er det ikke fettvev? Eg berre spør...

Det er nok mest hjerneceller. Fett er bygd opp av fettceller. Axonene ("nervetrådene") til neuronene har derimot ofte en fettlignende isolasjon kalt myelin.

Men over til noe helt annet: Er ikke muskler for kvinner det samme som pupper for menn: tilgangen er viktigst, eller er kvinner mer overfladiske enn oss?

Gjest GreenSky
Skrevet

Men over til noe helt annet: Er ikke muskler for kvinner det samme som pupper for menn: tilgangen er viktigst, eller er kvinner mer overfladiske enn oss?

Nei, musklene er bare et pluss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...