Gå til innhold

Oppskriftsbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en fin bok å skrive oppskrifter i? Som kan kjøpes på nett?

Jeg har lett og lett, men finner bare typiske fotobøker og ringpermer. Ønsker en litt finere bok i A4- størrelse, uten linjerte ark. Kunne også hatt en ringperm, men da må det være finere enn typiske kontor-permer, og det må være mulig å kjøpe tilhørende ark til, for jeg vil ikke bruke vanlige papirark.

Jeg planlegger å ta bilde av hver kake/bakst og lime inn til hver oppskrift. :)

Anonymous poster hash: 52720...158
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikkje heilt kva du meiner med tilhørende ark? Men dei har fine skissebøker med stive ark du lett kan lime bilder på på staples, boka er fin, svart og bunden med ringer, om du skal lime inn ark er det betre enn sånne typiske bokrygger fordi den tåler å bli tjukkere, ei bok vil om ein limer masse ark inn ikkje lukke seg fint. Den dei har på staples er ganske lik daler rowney sin sketch book, som du sikkert kan bestille på nett

Skrevet

Gå til bokhandel - det finnes etterhvert en del fine bøker med blanke ark å få tak i :)

Anonymous poster hash: f2b8c...aff
Skrevet

Har selvsagt vært og kikket i flere måneder på bokhandel. De hadde tidligere en fin bok, men den selger de ikke lenger.

På Staples fant jeg heller ikke noe. Fant en kjempefin perm som er ment for oppskrifter hvor inndelingsark fulgte med, men det måtte jo selvsagt være i en bokklubb hvor det ikke går an å kjøpe uten å bli medlem..

Skrevet

De var jo fine de, men kresen som jeg er, så vil jeg ha noe ala de to linkene jeg har postet. Altså hvor det står oppskrift på.. :sjenert: Vurderer å ringe den bokklubben for å spørre om det ikke går å kjøpe den uten medlemsskap. Det gikk faktisk ikke an å sende mail til de - med mindre man var medlem. ;)

Skrevet

Fant en bok på Etsy, men det ble nesten 500 kr. :)

Har bestilt denne: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=8114957

Meldte meg inn i bokklubben, for de hadde ett type medlemsskap som ikke har bindingstid, så jeg melder meg bare ut så fort jeg har fått oppskriftsboken i posten. :)

Takk for hjelpen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...