AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Dum som eg var så gikk eg inn på facebooken hennes i helgen, var full vel å merke, men slettes ingen unnskyldning.. Har hatt noen mnd no med en ekkel magefølelse og eg fant dessverre for min del bevis der inne at eg kanskje har rett så vil gjerne høre deres versjon.. Informasjonen eg har er tynn, men la gå.. Det er en samtale mellom 3 personer der hun ene er kjæresten min.. Tonen er veldig hyggelig og det blir snakket om alt og ingenting.. Desse tre skal sammen på klassetur no i slutten av november der de blir vekke noen dager.. I løpet av samtalen så såg eg at den ene personen snakker om at det ikkje blir deling av seng, kanskje kjæresten min og veninnen hennes. videre i samtalen ser eg plutselig at veninnen sier til fyren at kjæresten min skal sove i sengen hennes der kjæresten min bare fniser det vekk.. så ser eg videre at han nevner at hun kan komme å sitte på fanget hannes der hun svarer for all del... de har ellers en veldig lysten tone, der de oppfører seg på ett 14`is nivå med "mobbing" av hverandre.. tydelig at han flørter og hun er noe motakelig. vanskelig å utrykke via tenkst så vet det er tynt, men hva tenker dere ? Anonymous poster hash: 967d4...037
Petra75 Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 At det er - som du sier - tynt. Og at et forhold uten tillit er et forhold som ikke vil fungere i lengden. 3
Gjest Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Ble litt mye hun og henne. Men ser ut som om jentene sa tydelig ifra at kjæresten din er "off limit". Ser ikke hva som er galt med det. Tror du skal krype til korset, innrømme at du var idiot som snoket, og så forklarer hun kanskje det hele for deg. Tonen kan fort bli litt useriøs når man chatter. 1
Knekt1 Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Ta deg sammen. Skal hun være reservert mot alt og alle - inkl. klassekamerater - bare fordi hun har kjæreste?
Havbris Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Dette var nok tynt ja. Legg det vekk før tankespinnet tar overhånd og slutt og snoke på Facebook. Der finner du bare en haug med puslespillbiter og uansett hvordan du får bitene til å henge sammen så blir det ikke noe bilde.
Gjest Heartbeat Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Noe mottakelig? Så vidt jeg leser så er det venninnen hennes som snakker til denne fyren og hun bare ler det bort? Hun har da aldri ymtet frempå om noe? Det er jo denne fyren som har gjort, og det er jo ikke hennes feil!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Du og dama di bør snakke sammen om hva dere anser for å være utroskap: sitte på fanget til en av det annet kjønn, ligge i samme seng som en av det annet kjønn osv. Leter du etter en unnskyldning for å stikke fra forholdet deres, så kommer du nok til å finne det... Anonymous poster hash: a076e...78e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Eg ser jo det at det var veldig tynt, men var vanskelig å frem innholdet i teksten. Eg mener ihvertfall at å snakke sånn når du er i ett forhold ikkje er greit. Hun hadde ikkje holdt på sånn hadde eg vært der og da mener eg det er galt.. Men meg om det... Holder dere på sånn da ? Anonymous poster hash: 967d4...037
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Saken min var vel kanskje den at det ikkje var greit å snakke sånn.. Eg lever under den "regelen" i ett forhold at eg ikkje gjør noe eg ikkje ville gjort om kjæresten min var der.. eg ser jo i forhold til mangen andre så er dette en uskyldig sak, men allikavel, det irriterte meg.. Anonymous poster hash: 967d4...037
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Saken min var vel kanskje den at det ikkje var greit å snakke sånn.. Eg lever under den "regelen" i ett forhold at eg ikkje gjør noe eg ikkje ville gjort om kjæresten min var der.. eg ser jo i forhold til mangen andre så er dette en uskyldig sak, men allikavel, det irriterte meg.. Anonymous poster hash: 967d4...037 Altså,glipp kan skje,man kan klikke seg inn på kjæresten facebook profil og kanskje se hvem hun snakker med, hvem har poket henne og så videre,men her satt du kjempelenge og fordypet deg i loggen hennes og fant ut at tonen hun snakket på ikke passer for dine krav i et forhold. Hvordan har du tenkt å gå frem? "Kjære,du skjønner,jeg har regler og moraler i et forhold,i motsetning til deg, om å ikke ha den tonen med venner, det irriterer meg, skjønner du. Det fant jeg ut av når jeg satt med en god kopp te og fordypet meg i logen til dine private samtaler.....ELSK MEG!" Anonymous poster hash: 76b88...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Igjen, det er ikkje det moralske eg er på jakt etter.. eg ser at det eg gjorde var galt, klart det og eg kommer nok ikkje til å gjøre det igjen da det skapte mer vondt enn godt. fant ut av noe eg ikkje kan løse.. eg er på jakt etter om dere kan sitte sånn ? er det virkelig ok å ha en flørtende tone over lengre tid, altså hva er vitsen ? Anonymous poster hash: 967d4...037
Sjokoladenøtt Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 Igjen, det er ikkje det moralske eg er på jakt etter.. eg ser at det eg gjorde var galt, klart det og eg kommer nok ikkje til å gjøre det igjen da det skapte mer vondt enn godt. fant ut av noe eg ikkje kan løse.. eg er på jakt etter om dere kan sitte sånn ? er det virkelig ok å ha en flørtende tone over lengre tid, altså hva er vitsen ? Anonymous poster hash: 967d4...037 Altså, det er mye verre om du finner meldinger om at personen faktisk har vært utro eller er forelska i en annen.. Det der er ingenting i forhold :/ Tror du innbiller deg dette her, kjæresten din er vel komfortabel med disse folka og er kanskje sånn til vanlig. Noen folk virker som at de flørter hele tida sånn btw
Gjest Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Det er nesten så man skulle tro at forholdet ditt er så bra at du går bevisst inn for å ødelegge det, for underbevisstheten din mener at du ikke fikser eller fortjener et så bra forhold?! Hva vil du egentlig? Ønsker du å være sammen med henne? Det hun har "gjort" er ingenting! En fleip mellom venner. Problemet her sitter mellom ørene på deg, og det må du selv ta eierskap til.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 Igjen, det er ikkje det moralske eg er på jakt etter.. eg ser at det eg gjorde var galt, klart det og eg kommer nok ikkje til å gjøre det igjen da det skapte mer vondt enn godt. fant ut av noe eg ikkje kan løse.. eg er på jakt etter om dere kan sitte sånn ? er det virkelig ok å ha en flørtende tone over lengre tid, altså hva er vitsen ? Anonymous poster hash: 967d4...037 Problemet du selv ikke forstår at det du gjorde er verre enn det hun gjorde, du bør egentlig legge det bak deg. Anonymous poster hash: 76b88...cb4 2
anerikkjehva Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) . Endret 23. oktober 2013 av anerikkjehva
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #16 Skrevet 29. oktober 2013 Jupp, da har altså dette utviklet seg litte granne. Han er no på topplisten på snapchat og de har begynt å chatte i privat vindu på fjesen.. Er dere fortsatt like dømmende mot meg ? Anonymous poster hash: 967d4...037
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Jupp, da har altså dette utviklet seg litte granne. Han er no på topplisten på snapchat og de har begynt å chatte i privat vindu på fjesen.. Er dere fortsatt like dømmende mot meg ? Anonymous poster hash: 967d4...037 VI driter i deg! Snakk med dama di,ikke oss. Tror du dagen min går under? Anonymous poster hash: 76b88...cb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå